Author Topic: 1.EPIZODA: - Tko je ubio Suzanu M.?  (Read 2218 times)

Offline Storyteller

  • Moderator
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 252
1.EPIZODA: - Tko je ubio Suzanu M.?
« on: 14 April, 2010., 12:44:49 CEST »
SPLIT - LISTOPAD 1993

1.scena:     PRAVNI FAKULTET – INT./EXT. – SUMRAK

Mrak. Čuju se ubrzani otkucaji srca i uznemireni udarci ženskih potpetica o hladni mramor. Jedno dijete uplašeno plače.

X – NA IZLAZU IZ ZGRADE
MARIE DE WHEAUX ( ugodne, skoro lijepe vanjštine, krupnih plavih očiju, duge svijetlo-smeđe kose, srednje visine ), mlada 17-šnjakinja izleti uplašeno iz zgrade «Pravnog fakulteta». U naručju je držala dječaka ANTONIA ( oko 2 god., plave kosice, debeljuškast ), koji nije prestajao plakati. Do njih dotrči DENIS RADMAN ( 25-šnji crnokosi, niski i snažni mladić zgodne vanjštine ). DENIS obasipa MARIE pitanjima: Što se dogodilo? Zašto TONI plače?! Je li sredila sve sa onim ženama, kao što su se dogovorili? MARIE uplašeno smiruje dječaka, kaže DENISU kako je vidjela nešto grozno! DENISA više zanima jesu li one prihvatile njegov zahtjev?! MARIE se namršti i odgovori mu kako one ne pristaju na njihove ucjene, ne daju im više novca. Ona naglo ušuti, kad iza njega ugleda jednog muškarca, koji žurno ide prema njima, očito ljut zbog nečega. VALERIO BADRIĆ ( prosjedi crnokosi 45-šnjak, srednje visine, mršav, lukavog pogleda ) dođe do njih dvoje i mrsko odmjeri DENISA, zatim u dječaka, koji se smirio. Želi znati gdje je MARIE nestala ova dva njeseca? Zar je on nije pozvao u Hrvatsku da joj bude mentor u njegovim novinama «KANARINAC». Vidi da joj je zanimljivije druženje sa sumnjivim tipovima od studiranja novinarstva. DENIS se ne da vrijeđati, ali ga MARIE naglo smiri. Pokuša objasniti mentoru, kako ona smatra da nije talent za novinarstvo. VALERIO je odmah prekine i napada DENISA, pošto mu on nije nepoznat zbog prijašnjih problema sa policijom. Želi znati što on to namjerava sa njegovom maloljetnom studenticom i čije je to dijete koje vuku za sobom, dobro zna da nije njihovo?! Mladi par se zbuni. DENIS pokušava odgovoriti, kad se začuje pucanj sa vrha zgrade fakulteta, a DENIS pada pogođen na pod. Bijela majca postaje krvava na leđima. MARIE zavrišti, TONI zaplače, a VALERIO trči dalje od zgrade prema prvoj tel. govornici da pozove pomoć. Trenutak kasnije, iz zgrade istrči DANIEL REMANNI ( visoki 28-šnji crnokosi muškarac, snažne i krupne građe ), lokalni poduzetnik sa veoma krajnje sumnjivo stečenom imovinom. Na njegovom licu vidi se zabrinut, pomalo zbunjen i zaljubljen pogled. Dotrči do MARIE, koja kleči pored DENISA, dok mali TONI sjedi pored njih i plače. DANIEL je zbunjen, nije mu jasno što se dogodilo, odakle ovo dijete sa njom?! MARIE ga preklinje neka zove pomoć, no DANIEL prvo želi nju skloniti na sigurno. MARIE se ne želi odvajati od DENISA, pa se DANIEL nevoljko odvoji od nje da zove «Hitnu». Opet odjekne pucanj. MARIE pogodi u prsa i ona pada pored DENISA. DANIEL se prestravljen baci na pod, gleda u uplakano dijete, a zatim u mladi okrvavljeni i nepomični par. Što se ovdje događa?!

2.scena:                           PRAVNI FAKULTET – EXT. – NOĆ

Okupilo se mnoštvo znatiželjnika. Policija je osiguravala pristup mjestu zločina. Bolničari su smjestili MARIE i DENISA u kola «Hitne» i žurno odlaze uz zvuk sirene. Iz gužve se probiju dvije mlade žene u službenim uniformama, one su mlađe inspektorice MAJA BEBIĆ ( visoka, vitka plavuša, prelijepa 27-šnjakinja ) i NAÐA ŠIMECKI ( sitna, debeljuškasta 28 god., sitnih pronicljivih očiju ). Dolaze do pozornika BLAŽA BAKOTE ( krupan i mišičav 22-šnjak, plavkaste kose ). On im pokaže na DANIELA, na kojeg je pazio jedan POZORNIK. DANIEL je očito još bio u šoku i stalno pogledavao prema krvavoj mrlji na podu. MAJU zanima što se dogodilo? BLAŽ kaže da će im sve kazati kad im se pridruži načelnik odjela za krvne delikte, jer vidi kako se on probija do njih. MAJA primijeti da se NAÐA mršti, te joj prišapne da već jednom zaboravi na NADANA, neće valjda patiti zbog njega do kraja života?! NAÐA ne stigne odgovoriti, jer im se pridruži NADAN ŠIMUNOVIĆ ( 42 god., visok, crnokos, malo viška kila, ali zgodan muškarac ). NADAN zahtijeva objašnjenje. BLAŽ kaže kako je netko pucao na dvoje mladih i pokaže prema DANIELU, koji je bio očevidac. NADAN se namršti, opet je REMANNI upetljan u zločin. NADAN odluči osobno razgovarati sa njim, a svojim podređenima naredi da pripreme sve za ispitivanje mjesta zločina i neka otjeraju ove lešinare. Dok NAÐA zove forenzičarsku službu, MAJA i BLAŽ uz pomoć kolega prave malo reda.
DANIEL se brani pred inspektorom, on ništa ne zna, sve se iznenada dogodilo! NADAN shvati kako on od ranije poznaje Marie, no DANIEL prizna da je površno poznaje. DANIEL mu ne može više pomoći, želi dalje od ovog užasnog mjesta. Na njegovo razočarenje, NADAN ga odluči privesti, kako bi ga na miru podrobnije ispitao, na što se DANIEL usprotivi. NADAN ga hladno upozori neka se pazi kako se ponaša, jer ima dovoljno razloga da ga privede, s obzirom na njegovu reputaciju. NADAN pozove MAJU, neka odveze DANIELA u postaju, on će odmah za njima. Naredi NAÐI da ona preuzme mjesto zločina, te odlazi. NAÐA ga isprati namrštenim pogledom, a zatim se okrene prema BLAŽU.

3.scena:               TURISTIČKA AGENCIJA «EAGLE TOURS» - INT. – NOĆ

Vlasnik agencije IGOR ORLOVIĆ-KÖHN ( visok, snažan, plavokos 35-šnjak, opasnih plavih očiju ) ulazi sa Rive unutra. Njegova uposlenica MELORA ŠEKS ( 23 god., sitne građe, kratke tamne kose, krupnih nevinih očiju ) se ispriča, odavno je trebala zatvoriti agenciju, ali nikako da pronađe ključ. IGOR se ispriča, zadržao ga je posao, a zaboravio je ostaviti ključ. Zove je na piće, da se iskupi, što MELORA oprezno odbije. IGOR je uporan, no MELORA ne želi mješati posao i privatan život. Žurno odlazi iz agencije, pomalo uplašena. IGORU se uopće ne svidi njezino odbijanje.

4.scena:                            STAN VALERIA BADRIĆA - INT. – NOĆ

Vidno zabrinuti VALERIO telefonom zove Bruxelles i svoju staru prijateljicu FRANCINE DES MRCHAIT ( 40-ih godina, srednje visine, bujne crvenkaste kose ). Razgovaraju mješavinom francuskog i hrvatskog jezika, kojim se ona dobro služi. VALERIO govori zabrinutoj FRENCKYE, kako je on zove, kako hitno mora doći u Split. Ne može joj objašnjavati ovako preko telefona, samo da se radi o Marie. FRANCINE se zabrine i obeća doći što prije.

5.scena:                        DUBROVNIK, AUTOBUS – EXT. / INT. – NOĆ

Autobus kreće iz grada. Nema puno putnika. U zadnjem redu, daleko od ostalih putnika, sjede mladi 23-šnjaci, ŽELJAN KAPETANOVIĆ ( srednjeg rasta, crvenkaste kose i plavih očiju, mišičav ) i MIRNA LOVRENČIĆ ( jednostavne ljepote, duge smeđe kose i tamnih očiju, pomalo nevinog izgleda ). MIRNA  je sretna, jer su putovanjem u njegovi rodni grad izgladili sve probleme. Ona je vidno zaljubljena u njega. ŽELJANA ipak više zanima njeno lijepo tijelo, a ona se ne protivi, kad se on želi malo zabaviti u autobusu, jer je put do Splita dug.

6.scena:                     DAVORINOVA KUĆA NA MEJAMA – INT. – NOĆ

Malo izolirana kuća, više prema šumi Marjan. U radnom kabinetu svoje bogato ukrašene kuće sjedi DAVORIN ĆUBELIĆ ( zgodni 40-šnjak, ugodne vanjštine, plavokos, zadržao je mladenački izgled ). On je čovjek za kojeg policija osnovano sumnja kako ovdje vodi svoj bordel. Nasuprot njemu stoji SIMONA KAVELJ ( odlučna mlada dama u ranim 20-im ), koja se želi zaposliti kao call-girl kod njega. DAVORIN hladno kaže djevojci, kako je pogriješila adresu. SIMONA se ne da zbuniti, jer je nekad davno ovdje radila njena prijateljica Gloria. DAVORINOVA samokontrola je skoro savršena, on odgovori kako ne poznaje ni jednu Gloriju. Pogriješila je i zamoli je da ode. SIMONA se namršti i neodlučno odlazi, krivo joj je zbog neuspjeha. DAVORIN se mršti, ovo mu se uopće ne sviđa.

7.scena:                         DORINA KUĆA NA ŽNJANU – INT. – JUTRO

DORA ŽUSTRIČ ( vitka i lijepa, 39 god., duge valovite crne kose skupljene u punđu, tamnih očiju ) sjedi udobno zavaljena u platnenoj stolici u vrtu i nervozno čita «SD», kao da traži nešto. Do nje stiže NADA KOLUNDRA ( 30-ih, sitne građe, duge plave kose, odlučnog stava ) i donosi joj svježi sok. NADA joj prenosi poruku od lokalnog političara Franka Sunare, koji je ljubazno odbio njezin pozv na večerašnju zabavu. DORA se ljuti, mora pronaći načina kako da tog čovjeka vrbuje na svoju stranu. Ljutito lista novine, i kad ne pronađe ono što je zanima, bijesno ih odbaci. Zamoli NADU da je ostavi, želi biti sama. NADA se nevoljko odvoji od DORE, nezadovoljna njenim ponašanjem.

8.scena:           ZGRADA «KANARINCA», URED GL. UREDNIKA - INT. – JUTRO

VALERIO sjedi za stolom, a u njegov ured ulazi SIMONA i žali se da nije uspjela razotkriti ništa o Ćubelićevom bordelu, on se dobro prikriva. VALERIO je nezadovoljan, no ipak daje SIMONI ček i upozorava je da ovog puta potroši novac na studij. SIMONA ide u Zagreb da dovrši studij kriminalistike, no moli ga da joj javi, ako pronađe kakve novosti o njenoj teti Gloriji. Ona odlazi, a u njegov ured ulazi SARA DOMJANOVIĆ ( 24 god., vitka, smišnica, poluduge crvenkastosmeđe kose i znatiželjnog pogleda ). VALERIO ima zadatak za svoju novinarku, koja poznaje Marie još iz Francuske, odakle su skupa došle u Split na specijalizaciju. Želi da ona istraži što je Marie radila ovih nekoliko mjeseci sa Denisom R.?! SARU zanima njeno zdravlje, no VALERIO na žalost još ništa ne zna. SARA ide poslom, a na izlazu mu prenese poruku od sekretarice, da večeras u Resnik stiže izvjesna gđa. Des Mrchait. VALERIO to primi na znanje i uhvati se posla, kad novinarka ode iz ureda.

9.scena:                    ZGRADA «PU-SD», KRIM ODJEL – INT. – JUTRO

MAJA se na hodniku sretne sa insp. MANUELOM NOVAKOV ( rane 30-te, duge pepeljasto plave kose, plave oči, malo bucmasta, baby face ), koju zove ELLA. Moli da ona preuzme njezin slučaj, jer se sprema za ispit inspektorice. ELLA pristaje, jer njezin slučaj sa gatarom Nušom tapka na mjestu već mjesecima. Opravdat će je pred Nadanom i zaželi joj sreću. One se srdačno pozdrave, a ELLA produži prema jednoj kancelariji i pokuca.

10.scena:                 URED NAČELNIKA ŠIMUNOVIĆA – INT. – JUTRO

NADAN namršteno gleda lokalnu postaju «TV-Dioklecian», gdje novinarka NIKI JERKOVIĆ ( bucmasta mlađa žena kasnih 20-ih, duge ravne svijetlosmeđe kose ) govori o događajima ispred fakulteta i napada rad policije, jer ne daju nikakve informacije o ustreljenom mladom paru, a još su i zatvorili fakultet. Hoće li se to nastaviti preko vikenda ili do kraja semestra, s obzirom na brzinu policije u rješavanju slučajeva?! NADAN ljutito ugasi TV i okrene se prema ELLI, koja ga obavijesti o zamjeni sa Majom, jer njezin slučaj stoji. NADAN nema ništa protiv, želi da ona prvo razgovara sa Remanniem, koji ima podeblji dossier. Izgleda da je nešto mutio sa Marie, a neka se raspita i o dječaku, jer dijete nije njihovo. ELLA uzima sve potrebne spise, obeća se prihvatiti posla. NADAN uzima telefon, jer ima problema sa dekanom, zbog zatvaranja zgrade fakulteta. ELLA ga ostavi u poslu.

11.scena:                      ZGRADA «PU-SD», KRIM ODJEL – INT. – DAN

ELLA se spušta u pritvor u podrumu zgrade i sjeda nasuprot DANIELA, kaže mu da je preuzela njegov slučaj. DANIEL se odmah protivi zbog pritvora, pa on je pozvao policiju i «Hitnu», za milog Boga! ELLU zanima što je on osjećao prema Marie De Whaoux. DANIEL se zbuni, ali ipak prizna kako mu se djevojka sviđala, no na žalost među njima ništa nije bilo. ELLA ništa ne komentira, nju sad zanima Denis Radman i djete? DANIEL otovreno govori da se Radman kreće među kriminalcima i kako se boji da je on nagovorio Marie na nešto loše. O djetetu ništa ne zna, jer mu nije htjela kazati. ELLA se zahvali na razgovoru. DANIEL želi znati kad će biti pušten iz pritvora? ELLA kaže da to ovisi o istražnom sucu Ceriću, a ne o Policiji. ELLA ode, a DANIEL se namršti, ovo mu se uopće ne sviđa.

12.scena:                        «FIRULE», INTEZIVNI ODJEL – INT. – DAN

DOKTORICA prolazi pored POZORNIKA i ulazi u sobu od pacijenata. DR. MARINELA KLJENJAK ( visoka žena, duge crvenkaste kose, kasne 20-te ) dolazi do kreveta MARIE i DENISA, koji su i dalje bez svijesti i spojeni na aparate. MARINELA sve pažljivo prekontrolira, te se smiri. Zahvali tiho ravnatelju bolnice što je premjestio na ovaj odjel, sad će imati DENISA na oku. Još jednom ga pogleda, a zatim napušta bolničku sobu.

13.scena:                      KAŠTELA, AERODROM «RESNIK» - INT. – NOĆ

U čekaonici VALERIO krene prema FRANCINE i oni se srdačno zagrle. FRANCINE je zabrinuta za Marie. VALERIO joj ispriča koliko zna, kako je ona napustila novinarstvo i spetljala se sa sumnjivim mladićem. Priču o djetetu ne zna, ali ne vjeruje da je njegovo. Žena ga je napustila, bavio se lošim poslovima, no ništa mu nije dokazano. FRANCINE mu na osrednjem hrvatskom kaže da je ljuta na njega. Mislila je da će on paziti na Marie...želi je vidjeti u bolnici! VALERIO se opravdava kako je Marie tvrdoglava cura, a u bolnicu ne može doći zbog policije koja ih čuva. FRANCINE je razočarana, no sutra namjerava otići do mjesta gdje se sve dogodilo. VALERIO predloži da krenu prema njegovom autu, uvjeren kako će sutra sve izgledati bolje. FRANCINE se suzdrži od komentara, umorna od puta.

14.scena:                ZGRADA DRŽAVNOG ODVJETNIŠTVA – INT. – JUTRO

Svanuo je novi, kišni dan. U uredu županijske tužiteljice ANELE KUZMANIĆ ( 40-ak god., lijepa plavuša koja drži do sebe ), ELLA i Istražni sudac IVAN CERIĆ ( kasne 60-te, koštunjav, sitan, lukavog pogleda ), koji ljubomorno pogledava prema NADANU, dok ovaj otvoreno flertuje sa ANELOM. Načelnik ŠIMUNOVIĆ želi zadržati Remannia u pritvoru, no sudac CERIĆ želi dokaze, jer ga bez toga ne mogu zadržati u pritvoru. Takav je zakon. ANELU zanima opravdana sumnja, pošto odlično poznaje Remannia, kojeg je jednom već bezuspješno pokušala zatvoriti. NADAN mora priznati da još nemaju ništa o njemu. U ured iznenada ulazi zbunjeni muškarac VICE VUKELIĆ ( kasne 30-te, malo zgrbljen, ravne crne kose, ima naočale ). Predstavi se kao profesor Ustavnog prava i govori kako je njegov prijatelj Remanni bio sa njim u uredu za prvog pucnja, kojeg su obojca čuli. Sudac CERIĆ se ljuti zbog ovakvog upada, nije njegov ured prometnica, a nitko još i ne spominje mogućnost podizanja optužnice! Zbunjeni VUKELIĆ pokuša upozoriti na Remannieva prava, no kad vidi da je naljutio suca CERIĆA, samo se izvine na smetnji i žurno odlazi. CERIĆ se ljuti, dok se ostali smješkaju. Baš su namjeravali nastaviti, kad NADANU radio-stanicom dojave kako su nešto pronašli na fakultetu. On mora hitno poći. ELLA će preuzeti njegovu dužnost, pa on ode. Njih troje nastavljaju pravnu raspravu.

Nastavak nakon reklama ;)

Offline Storyteller

  • Moderator
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 252
Re: 1.EPIZODA: - Tko je ubio Suzanu M.?
« Reply #1 on: 14 April, 2010., 13:05:48 CEST »
15.scena:                        PRAVNI FAKULTET – EXT. – JUTRO
 
VALERIO i FRANCINE stižu ispred zgrade. FRANCINE je razočarana, jer je kiša već isparla veliki dio krvavih tragova. Ispred zgrade stoji pozornik BLAŽ, koji ih ne namjerava pustiti u zgradu prepoznavši novinara. FRANCINE se protivi, a BLAŽA spasi dolazak NADANA. On se iznenadi kad ugleda FRANCINE, a ona se odmah opravdava kako je ovdje privatno, te ga na vrijeme spriječi da ne kaže nešto više. To izazove sumnju kod VALERIA, koji shvati da su oni poslovno povezani. NADAN se okrene prema BLAŽU, želi da mu pokaže što je otkrio u ženskom WC-u?! Njih dvojca ulaze u zgradu, a za njima i ovo dvoje, iako nitko njih nije ni pozvao.

16.scena:                          PRAVNI FAKULTET – INT. – JUTRO   

BLAŽ otvara WC, kaže da je pronašla čistačica, no ništa nije dirano! Oni ugledaju žensku, u kričavo crvenoj minici, no nisu joj mogli vidjeti lice, jer joj je glava bila zabijena u školjku, iz koje je stršala kratka crvena kosa. NADAN stavi rukavice, sumnjičavo klekne i odmakne ženu od školjke, oprezno je polegnuvši na pod. On joj odmakne kosu sa lica. FRANCINE uplašeno izvikne ime SOLANGE, a NADAN prošapće ime SUZANA. BLAŽ ih gleda zbunjeno, a VALERIO zainteresirano, dok su policajci šokirani otkrićem mrtve žene u WC-u.

17.scena:                           PRAVNI FAKULTET – INT. – NOĆ

Sudska patologica DR. VJERA PERIBONIO zatvara u crnu vreću tijelo mrtve žene po imenu SOLANGE ili SUZANA, dok njezin TEHNIČAR uzima uzorke sa WC školjke. Dok to promatraju, MAJA govori NAÐI kako je uvjerena da je položila ispit, uskoro će postati inspektorica. NAÐA joj čestita. Do njih dođe DR. PERIBONIO, ona je obavila svoj dio posla. Stiže i ELLA, kojoj VJERA kaže da će tek u svojoj ordinaciji imati nešto konkretno za kazati. ELLA joj dalje svoje kolegice za pratnju, pošto je onaj trač-novinar Badrić već razglasio u svojim novinama o ovom otkriću za sutrašnje izdanje, pa je vani gužva. ELLA želi malo prošvrljati mjestom zločina. VJERA naredi TEHNIČARU da odveze kolica sa tijelom. MAJA i NAÐA idu prve, kako bi im osigurale prolaz.

18.scena:                 URED NAČELNIKA ŠIMUNOVIĆA – INT. – JUTRO

Kod NADANA je FRANCINE i oni razgovaraju o Solange Lupendine, njezinoj kolegici iz «Interpola», koja se pod lažnim imenom Suzana Morić trebala ubaciti u splitski svijet prostitucije, kako bi im pomogla u prikupljanju dokaza protiv lokalnih šefova, ali i FRANCINEINOG bivšeg muža Drage, koji iz Francuske ovdje vodi jedan bordel. NADAN se žali na Solange, koja ni jednom se nije njemu obratila radi pomoći. FRANCINE je to čudno?! Dogovore se o šutnji, pošto su sve radili na svoju ruku, bez odobrenja nadređenih. FRANCINE namjerava ostati u gradu, dok ne sazna tko je ubio njenu podređenu kolegicu. NADAN će se time osobno zabaviti, tko zna možda je povezano sa pucnjavom na mladi par?!FRANCINE se na to namršti, no sad žuri, ima sastanak. Na izlazu se sretne sa ANELOM, pa ih NADAN upozna. ANELA kaže da je došla zbog slučaja pucnjave. FRANCINE ih odlazi, no namjerno ostavi pritvorena vrata. ANELA obavijesti NADANA da je mladi par još u komi, a kako će ona morati pustiti Remannia iz pritvora, ako uskoro ne pronađu dokaze protiv njega. Ne bih htjela da se on opet izvuče, kao u njenom prethodnom slučaju, kad je nakon misterioznog nestanka odvjetnice Colnago propao cijeli slučaj. A ona je znala i previše o Remanniu. NADAN obeća ANELI da to neće dopustiti.
FRANCINE odlazi niz hodnik, čula je što je zanimalo.

19.scena:                 DAVORINOVA KUĆA NA MEJAMA – INT. – DAN

DAVORIN bijesno zgužva novo izdanje «Kanarinca» o smrti call-girl Suzani Morić, sa zlobnim Badrićevim komentarima na njegov račun. Zove svoje dvije djevojke, neka smjesta dođu u njegovu radnu sobu. Stignu dvije žene. MARIJA ALUJEVIĆ ( rane 20-te, sitna dugokosa plavuša bujnih grudiju ) i LJUBICA RADOŠEVIĆ ( rane 30-te, duge plave kose, tamnih očiju ). DAVORIN im izdaje naredbu, ako se policija ili netko drugi bude raspitivao o ubijenoj Suzani, one je ne poznaju i nikad nije radila za njega! Njegove kurve imaju dovoljno pameti, da shvate što im on želi narediti i obećaju poslušati gazdu.

20.scena:                        DORINA KUĆA NA ŽNJANU – INT. – DAN

DORA sa druge strane uživa, jer je Suzaninom smrću Davorin izgubio priliku da se uliže splitskim moćnicima, da ga zaštite od policije. Iza nje se hladnim tonom oglasi KATJA KRASNIĆ ( visoka, crnokosa, 35 god., crne prodorne oči ). Podsjeti DORU kako ne bi smjela uživati u njegovoj nevolji, s obzirom na njihovu zajedničku prošlost. DORU iznervira njena drskost i odalami joj pljusku, pri tom je upozorivši da će letjeti na ulicu, ako još jednom spomene to! KATJI se to ne svidi. DORA naredi KATJI neka se ode srediti za mušterije, a ona nastavi uživati u čitanju Badrićevog članka. Zvoni telefon. MUŠKI glas kaže da je on obavio svoj dio posla, sad je na njoj da sredi Sunarinu potporu. DORA prizna da je taj izbjegavao, nakon ovoga ništa nije nerješivo. Zlobno se nasmije.

21.scena:                    VRANJIC, MALA KUĆICA UZ MORE – INT. – DAN
   
ELLA zvoni na vrata. Otvara joj NEVA GRČIĆ ( sitna žena, smeđe kratke kose, kasne 30-te, uplašenog pogleda ), koja u naručju drži malog TONIA. ELLA se predstavi, želi razgovarati o Marie i Denisu. NEVA je oprezno propusti. U dnevnom boravku ih čeka VESNA SUŠENKO ( sličnih godina, visoka plavuša, hladnog držanja i pogleda ). NEVA odnese malog TONIA u njegovu sobicu, dok ELLU zanima koliko dobro one poznaju mladi par čije dijete čuvaju? VESNA tvrdi kako su one zaposlene kao pravne referentice na fakultetu i da ga čuvaju, jer su se tamo zatekle za vrijeme pucnjave. Tvrdi da površno poznaju mladi par, no ipak su pristale pričuvati dječaka. Vraća se zabrinuta NEVA. ELLA se zbuni, zašto su onda pristale čuvati dijete površnih poznanika?! NEVA se brani kako one čine dobro dijelo, zar je to kažnjivo?! ELLA odustane od tih pitanja i zanima je, jesu li one možda nešto vidjele za vrijeme pucnjave? VESNA kaže kako su na hodniku nakon pucnjeva vidjele dvoje studenata- Minu Milinović i Marka Polića. Kao i jednog nepoznatog muškarca, no ništa sumnjivo. ELLA se zahvali na suradnji i odlazi, premda joj je nešto ipak sumnjivo. NEVA je zabrinuta, no VESNA je odlučno smiruje. Ne smije paničariti!

22.scena:                    URED NAČELNIKA ŠIMUNOVIĆA – INT. – NOĆ

NADAN se sprema kući, kad zazvoni telefon. Javi se tajanstveni ŽENSKI glas, koji želi znati što je sa malim Antoniem Maslovom, gdje je dječak?! NADAN želi znati s kim razgovara, ali se veza prekine. NADAN se zamisli, što bi ovo trebalo značiti?!
S druge strane, u svome stanu, MARINELA se namršti. Nitko je ne smije razotkriti!

23.scena:                       STAN MIRNE I ŽELJANA – INT. – NOĆ

Kat ispod Marinelinog stana i nova drama u tijeku. MIRNA se šokira, kad joj ŽELJAN prizna kako je među njima gotovo. On je pokušao obnoviti njihovu vezu, ali ona je previše posesivna i to je ubilo njegovu ljubav. MIRNA pokuša zadržati ŽELJANA, obećava se promijeniti. ŽELJAN joj više ne vjeruje, ide na svoj posao u disco. Sutra će preseliti svoje stvari. MIRNA se rasplače kad ostane sama, on je samo iskoristio!

24.scena:                      BILICE, ISTRAŽNI ZATVOR – INT. – JUTRO

VICE posjeti DANIELA, koji se opravdava prijatelju da nije pucao u ono dvoje. VICE mu vjeruje, čak je otišao do istražnog suca da mu kaže, kako je bio sa njim za vrijeme prvog pucnja. DANIEL se zahvali na pomoći, no njega sad brine Mariena sudbina. Znao je da se spetljala sa onim gadom, ali je uporno odbijala njegovu pomoć, jer se zaljubila u Radmana. Žali što nije bio uporniji. VICE mu savjetuje neka prvo sebi pomogne, sutra će srediti da ga puste iz pritvora, jer ga ne smiju više zadržavati. DANIELU kao da je svejedno, njegove su misli upućene Marie, što zabrine VICU.

25.scena:      ZGRADA «KANARINCA», URED GL. UREDNIKA - INT. – JUTRO
             
SARA govori VALERIU i FRANCINE što je uspjela saznati o Marie i Denisu, koji nije baš tako sitni kriminalac. Ona podsjeti šefa da je Radman surađivao sa bivšim načelnikom krim-odjela Dvornikom, a Denisova bivša žena Dana bila je umiješana u onaj skandal sa «Domom za nezbrinutu djecu» o čemu je istraživala njihova kolegica Nevianna. VALERIO se namršti, a FRANCINE još više zabrine. SARA kaže kako je naletjela na glasinu, da su njih dvoje nekoga ucjenjivali sa onim klincem, te zaključi kako je to vjerojatno razlog pucanja na njih. VALERIO se zahvali SARI, te kad ostanu sami, obeća FRANCINE da će sve istražiti. FRANCINE se boji za Marie. U što li se to upetljala, zar je postala kriminalka?!

26.scena:                  URED NAČELNIKA ŠIMUNOVIĆA – INT. – DAN

NADAN proučava fotorafije sa mjesta zločina. Dolazi niža insp. ŠIMECKI, u ruci drži neku bočicu, koju sa gađenjem gleda. NADANA zaima što to ona izvodi? NAÐA mu gotovo pod nos stavi bočicu i kaže da je Dr. Peribonio otkrila na leđima ubijene Suzane M. spermu, no nema tragova silovanja. NADAN joj naredi da makne to sa njegova stola i daje joj zadatak neka pronađe vlasnika te izlučevine! Time će razriješiti sve sumnje. NAÐA ga zbunjeno pogleda, kako da pronađe «vlasnika», neće valjda obići cijelu mušku populaciju Županije?! NADAN se nekako kontrolira i naredi joj da ode na DNA analizu, valjda će oni nešto otkriti. NAÐA sa gađenjem uzima bočicu i nezadovoljno odlazi. NADAN teško uzdahne.

27.scena:                     «FIRULE», INTEZIVNI ODJEL – INT. – DAN

ELLU zanima, kako su MARIE i DENIS, na što DR. KLJENJAK odgovori kako ne zna kad će oni izići iz kome. Jedino im preostaje čekanje. ELLA je nestrpljiva, jer želi znati tko je pucao u njih. Odlazi iz sobe, uz zamolbu neka joj odmah dojavi, ako bude promjena. MARINELA se okrene prema unesrećenom mladom paru. Ona im ne želi zlo, no nada se kako se oni nikad neće probuditi, inače će njezin život biti uništen! MARIE i DENIS mirno leže.


Nastavak u slijedećoj epizodi - ŽRTVA ZAVJERE -

Offline kerigan

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 3,535
  • blah...
Re: 1.EPIZODA: - Tko je ubio Suzanu M.?
« Reply #2 on: 15 April, 2010., 16:29:44 CEST »
:wub: full mi se svida...

cekam sljedecu epizodu :s

malo mi se brkaju likovi, ali kad se ufuram bit ce bolje :zubo:

Offline Storyteller

  • Moderator
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 252
Re: 1.EPIZODA: - Tko je ubio Suzanu M.?
« Reply #3 on: 15 April, 2010., 19:01:02 CEST »
:wub: full mi se svida...

cekam sljedecu epizodu :s

malo mi se brkaju likovi, ali kad se ufuram bit ce bolje :zubo:

Ovo je bilo kratko, jasno i glasno :jumping:

Istina, tribati će malo vrimena, da se ufuraš u radnju i likove...valjda neće biti problema.

Ne znam, kako će ovo ići. Vjerojatno jednom tjedno...da ne bude presing za čitanje :)