Author Topic: 10. EPIZODA : - Borba Za Dijete -  (Read 1637 times)

Offline Storyteller

  • Moderator
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 252
10. EPIZODA : - Borba Za Dijete -
« on: 26 July, 2010., 09:36:06 CEST »
10. EPIZODA : - Borba Za Dijete -



1. scena: SUĆURAJ, HVAR – BLIZU VUKELIĆEVE VIKENDICE – EXT. – JUTRO

VICE traži Marie po poljima lavande. Zaziva je. Dolazi blizu mjesta, gdje se ona skrila. VICE viče kako je njezino ponašanje glupo, samoj sebi otežava život. MARIE se uplaši kad dođe blizu nje, ustane se i počne trčati. VICE trči za njom i dostigne je, jer se MARIE spotaknula o kamen. MARIE viče da je pusti, jer ne želi biti blizu njega. VICE je smiruje, sa njim je najsigurnija. Mazi je po licu. MARIE čuje ljudske glasove u daljini, zaziva u pomoć. VICE joj svojom rukom začepi usta. Što se MARIE više otimala, on je jače pritiskao, da ih ne otkriju. Ljudski glasovi se udalje, a VICE se prestravi, kad shvati da je MARIE bez svijesti. On je prestravljen, nije je valjda ugušio.

2. scena: PUSD, NADANOV URED – INT. – JUTRO

MIRELA donosi forenzičarske nalaze, sa mjesta umorstva u skladištu Dujmovače. Krv, nedaleko od ubijene Rogle, pripada drugoj osobi. Usporedila je nalaze, misli da bi to mogla biti Dorina kurva Katja Krasnić, koju već danima ne viđa u bordelu. Kao da je nestala. NADAN se namršti, ako je to zaista bila Katja, onda je to već treća ubijena prostitutka. Izdaje naredbu MIRELI, neka se pokuša ubaciti u Dorin bordel. Trebaju otkriti, da li je to zaista Katjina krv i koliko Dora zna o novom ubojstvu. MIRELA obeća pokušati, no to neće biti lako. Morati će se prerušiti, pošto je poznaju. NADAN želi dokaze, ovo im je šansa, da ih stave iza rešetaka.

3. scena: «FIRULE» - INTEZIVNI ODJEL, BOLESNIČKA SOBA – INT. – POPODNE

MAJA dolazi kod NIKŠE. Nije baš ljubazna, jer je otkrila, da on i ubijeni Stanko imaju neraščišćene probleme i kako su se nedavno potukli zbog nekog novca. NIKŠA problijedi, no negira da je kriv za smrt svog prijatelja. MAJU sve to razljuti, zgrabi ga za pidžamu, ne želi da joj laže u lice, ima da prizna sve. NIKŠA je uplašen, viče da ga pusti. Bolje bi joj bilo da istraži, tko je pokušao otrovati njega i Stanka, zbog čega su i završili ovdje u bolnici, a ne maltretirati nevine ljude. MAJA se trgne kad on spomene trovanje, no i dalje sumnja, odakle on zna za trovanje? Sumnjivo joj je, što se njemu nije ništa dogodilo. NIKŠA prijeti kako će obavijestiti medije o maltretiranju, njegov otac je utjecajan, ona će zažaliti zbog svog ponašanja. MAJA popusti, no obeća se vratiti. MAJA ne misli odustati od raskrinkavanja. Kad Maja ode, NIKŠA se namršti.

4. scena: ŽUPANIJSKI SUD, SUDNICA SUTKINJE HAZNADAR – INT. – JUTRO

Predsjeda sutkinja LEONA HAZNADAR ( ANA KARIĆ, simpatična 55-šnja žena, duge liše smeđe kose ). Tužiteljica je ANELA KUZMANIĆ, interese od BERNARDE zastupa DIVNA FRANULOVIĆ, dok VESNA sama brani svoje i NEVINE interese. Sutkinja HAZNADAR pročita razloge ubrzanog suđenja, jer se tužiteljica KUZMANIĆ priključila ovom suđenju da zaštiti interese države i izravno sudjeluje zbog istrage, koja se vodi, a kojoj će slijediti suđenje o ovoj istoj pravnoj materiji. Sutkinja se nada kako neće biti odugovlačenja, jer se radi o napadu na dvoje mladih ljudi i otmici nedužnog dječaka. Njegov pravi identitet treba utvrditi na ovom suđenju. Zato prvo daje riječ državnoj odvjetnici KUZMANIĆ, koja će ovom sudu prikazati dokaze o dosadašnjem tijeku istrage. ANELA se zahvali sutkinji, te kao prvog svjedoka ona poziva insp. Novakov. Ulazi ELLA i sjeda na mjesto za svjedoke. ANELU zanima, što je do sad otkriveno? ELLA se više obraća sutkinji HAZNADAR, te svjedoči o činjenicama, koje je ustvrdila. ELLA govori o lažnom identitetu malog Antonia, gdje je on predstavljen, kao sin od napadnutih mladih ljudi. Naknadno je dokazano, da ga Marie de Whaux nije rodila. Lažni rodni list, falsificiran je od strane odvjetnice Marine Colnago, koja se smatra nestalom od rujna ove godine. ELLA vjeruje kako je odvjetnica Colnago u suradnji sa stradalim i nestalim Denisom Radmanom ili njegovom bivšom suprugom Danom Ergotić- Radman, omogućila ovim ovdje dvjema ženama, da nelegalno usvoje otetog dječaka. VESNA se usprotivi, jer su sve to samo puke pretpostavke, no sutkinja LEONA je upozori, da smiri hormone, doći će i njeno vrijeme za priču. VESNA se namršti i ušuti. ELLA nastavi suđenje svojim svjedočenjem, gdje je ANELA pita, postoji li mogućnost, da je dijete oteto, od ove žene u sudnici, gđe. MASLOV, kao što ona tvrdi? ELLA kaže da je u tijeku usporedba DNK majke i njezinog navodnog sina. No u to nema sumnje, jer žena zna dovoljno o ovom slučaju. A prema njezinoj slobodnoj procjeni, nema sumnje kako je nastradali mladi par, bio u kriminalnoj suradnji sa ovdje prisutnim ženama. NEVA je prestravljena. ANELA više nema pitanja, kao ni DIVNA, te i VESNA odustaje, jer ih je ELLA dovoljno ogadila. Sutkinja HAZNADAR dozvoli ELLI, da može napustiti sudnicu. Suđenje se nastavlja.

5. scena: PUSD, URED NAČELNIKA ŠIMUNOVIĆA – INT. – JUTRO

Odvjetnica DIJANA PENTA ulazi u njegov ured. Ima modricu preko lica. NADAN želi znati, što se dogodilo u Bilicama? Kako je Remanni mogao pobjeći, odjeven u žensku odjeću? DIJANA se pravda kako je on napao. Kako je ona mogla znati za njegove namjere? NADAN je otvoreno sumnjiči, jer ona nije pronađena gola. Odakle mu ženska odjeća? DIJANA govori kako je nosila majci odjeću, koju joj je tog jutra kupila. Daniel je mogao to vidjeti u njezinoj kesi, te je odlučio pobjeći. Odakle ona zna, što je bilo u njegovoj glavi u tom momentu. Klijent je napao, a oni nju sumnjiče. NADAN smiri DIJANU, uz obećanje da će on pronaći njezinog klijenta i saznati što se sve zapravo događalo. DIJANA se blijedo osmjehne i odlazi, a NADAN zove det. Šimecki preko telefona, da dođe u njegov ured. Stiže NAÐA i odgovori mu kako još nisu ušli u trag Remanniu. NADAN želi da se on pronađe što prije, jer će brzo njegovo suđenje. Ako još novine saznaju za njegov bijeg, postat će predmet podsmjeha u gradu.

6. scena: ŽUPANIJSKI SUD, SUDNICA – INT. – JUTRO

ANELA poziva VESNU, da svjedoči i pita je o njezinoj i NEVINOJ povezanosti sa slučajem i dječakom. VESNA ispriča, već poznatu priču, kako su samo htjele pomoći nesretnoj mladoj ženi oko dječaka, jer je djevojka maloljetna i bez posla, kao i njezin suprug. Ako je ova žena Tonijeva majka, kao što se predstavlja, tko njoj i NEVI garantira, da nije ona pucala na Denisa, Marie i nju, da im se osveti. A one nisu ništa znale o toj navodnoj otmici Tonija. Odvjetnica DIVNA se usprotivi, to su zlobne i okrutne optužbe na račun njezine stranke. BERNARDA se namršti, dok se VESNA pravi nevinašce. Sve to iz pozadine sluša pažljivo ELLA. Sutkinja LEONA smiri situaciju, te kad nema više pitanja za VESNU, na mjesto za svjedoke sjeda NEVA. ANELA nema pitanja za nju, pa je preuzima DIVNA. Namjerno je provocira pitanjem o njezinom lezbijskom odnosu sa VESNOM, što je NEVI neugodno. VESNA se usprotivi, jer njihov odnos nije bitan u ovom slučaju. DIVNA smatra kako je baš to važno, jer želi dokazati, kako su one kao takve, možda iz očaja i prešle na krivu stranu zakona. Samo da dobiju ono što u pravom životu nikad nisu mogle- dijete. Nastane svađa između VESNE i DIVNE, te je sutkinja HAZNADAR prisiljena odgoditi suđenje za tri dana, kako bi braniteljice ohladile svoj žučni temperament. Sutkinja LEONA odluči izdati naredbu, da se do kraja suđenja Antonio preda u "Dom za nezbrinutu djecu", što se ne svidi VESNI i NEVI. One se namršte. ANELA se prva sprema, dolazi do ELLE, da se dogovore oko istražnog postupka. Dok su prolazile pored žena, ELLA uhvati djelić razgovora, gdje BERNARDA odahne zbog prekida, jer se Marinela nije pojavila u sudnici. DIVNA ništa ne komentira, već gleda, kako je VESNA mrko promatra, dok je smirivala NEVU. ELLA se zamisli, tko je sad Marinela, te produži za odvjetnicom ANELOM.

7. scena: «HOTEL BELLEVUE», HOTELSKA SOBA – INT. – NOĆ

NADAN govori FRANCINE za Remanniev bijeg iz pritvora. Traže ga njegovi ljudi, možda ih on dovede do Marie? FRANCINE se zahvali na obavijesti, nada se da će pronaći oboje. Oni završe, telefonski razgovor. Iza nje se oglasi VALERIO, koji je sve čuo. FRANCINE ne želi da ovo završi u novinama, radi se o Marieinoj sigurnosti. VALERIO se pravi uvrijeđen, jer on to ne bi uradio. Pomaže joj od početka, a da nije ni pitao kako su povezani ona i insp. Šimunović u slučaj ubijene prostitutke. FRANCINE ignorira tu upadicu, moli ga da joj pomogne u potrazi za Remanniem. VALERIO će to napraviti, zna nekoliko mjesta, gdje će ga potražiti. FRANCINE teško uzdahne, mrzi ovu neizvjesnost, gdje je njezina kćer?

8. scena: DORIN BORDEL, ATRIJ – INT. – NOĆ

Prerušena niža insp. BOŽIKOVIĆ traži posao u bordelu, no Dorina ljubavnica NADA je sumnjičava, te je zamoli da pričeka trenutak, da razgovara sa vlasnicom motela, jer se ovdje radi o nesporazumu. MIRELA ostane, nestrpljivo čekati.

X – DORINA RADNA SOBA

NADA ispriča DORI, što se događa. Misli da se radi o policajki, nekako joj je poznata. DORA se namršti i one pođu prema atriju.

X – ATRIJ KUĆE

Tamo DORA brzo shvati o čemu se radi, te namjerno daje MIRELI adresu od Davorina, jer ako se već želi baviti tim poslom, kad joj je već policijska plaća mala, on će je rado primiti. Posramljena MIRELA žurno odlazi, a DORA pohvali NADU zbog opreznosti.

9. scena: DJEČJI VRTIĆ «MALO SUNCE» - EXT. – JUTRO

Pedijatrica NIVES BRALIĆ dočeka ELLU ispred dječjeg doma. Sa njom su VESNA i NEVA, koja drži malog ANTONIA u naručju. VESNA se protivi, no ELLA je upozori kako trebaju poštivati odluku suda. VESNA uz prijetnje predaje zbunjenog dječaka NIVES, i odlazi za uplakanom NEVOM. ELLA ne vjeruje kako će dječak ikad više u njihove ruke. Nježno pogladi TONIA po glavi, kaže NIVES da ga pazi i odlazi.

10. scena: ZGRADA GDJE STOJI MARINELA – EXT. – JUTRO

MARINELA sa kuferima čeka ispred nebodera. Stiže taxi i TAKSIST počne ubacivati njezine stvari u prtljažnik. MARINELA se iznenadi, kad primijeti da joj prilazi BERNARDA. Ova shvati što se događa, odvuče MARINELU na stranu i upozori je, kako ovim bijegom može samo sebi prouzročiti probleme. Policija još ne zna, kako su Radmanovi stigli do njezinog sina. MARINELA se počne izvrdavati, no BERNARDA želi svog sina natrag i ozlijedit će je opasno, ako joj ne pomogne. MARINELA popusti i govori TAXISTU, da se predomislila. Daje mu novac za trud. Namršti se.

11. scena: URED DIJANE PENTA – INT. – DAN

NAÐA posjeti DIJANU, koja i dalje skriva svoju upetljanost u Remanniev bijeg. NAÐA je uzaludno pokušala zbuniti. DIJANA negira kako mu je pokušala pomoći i zamoli NAÐU da napusti njezin ured, jer joj više nema što kazati. NAÐA ostavi samu zabrinutu DIJANU.

12. scena: KUĆA DANIELA REMANNIA – INT. – POPODNE

VALERIO zvoni, no nitko ne odgovara, te on malo njuška. Traži, da li je negdje otvoreno. VALERIO ulazi u vrt, te primijeti da su francuski prozori otvoreni. Ulazi u kuću, ali ništa nije otkrio. Ne zna, da li je netko boravio u posljednje vrijeme u ovoj kući. VALERIO se namršti, morat će tražiti dalje, možda kod Vukelića.

13. scena: KUĆA OD VUKELIĆA – INT. – POPODNE

DANIEL traži bilo koji trag o Marie, gdje bi mogla biti. Pronađe tragove borbe i krvi. Naježi se od predosjećaja. Pored stolića sa telefonom, DANIEL primijeti blokić i Vicinim rukopisom ispisan naziv broda i vrijeme polaska za otok Hvar. DANIEL se osmjehne, misli da je otkrio, gdje su oni nestali.

14. scena: KUĆA OD DORE NA ŽNJANU – INT. – NOĆ

DORA kaže NADI, kako ide sa Igorom raspraviti oko njuškanja policije. Upozori je da pazi što se događa.

X – GARAŽA - EXT. – NOĆ

DORA ide do garaže. Sprema se ući u auto. Netko joj pokrije usta i nos s krpom natopljenom eterom. DORA izgubi svijest, a ŽELJAN se zlobno naceri.

15. scena: VUKELIĆEVA KUĆA –EXT. / INT. – NOĆ

VALERIO se šulja, te primijeti škrto svijetlo u dnevnom boravku. Prišulja se i ugleda DANIELA kako večera.

X – NEDALEKO OD KUĆE

VALERIO se odmakne, te pronalazi telefonsku govornicu. Zove SILVIA, naredi mu da odmah dođe i da mu adresu. Želi da SILVIO večeras pazi na Remannia, ako se on pokuša izvući iz kuće.

16. scena: PUSD, URED NAČELNIKA ŠIMUNOVIĆA – INT. – JUTRO

MIRELA se žali NADANU, kako im nije uspjela prevara. Dora je prepoznala i uputila je na Davorinovu adresu. NADAN se namršti, pa izda MIRELI naredbu, da i dalje motri na Dorinu kuću. Nešto se mora dogoditi.

Offline Storyteller

  • Moderator
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 252
Re: 10. EPIZODA : - Borba Za Dijete -
« Reply #1 on: 26 July, 2010., 09:55:06 CEST »
17. scena: IGOROVA KUĆA – INT. – JUTRO

IGORA probudi NADA na telefon. Ona želi znati, da li je Dora još uvijek kod njega? IGOR tvrdi kako nije sinoć ni dolazila. NADA mu ispriča za sinoć, govori kako ju je strah, jer se Dora ne bi zadržala vani, a da se ne javi. IGOR je smiri, obeća NADI da će provjeriti, gdje je Dora i oni završe razgovor. IGOR se namršti, ovo mu se ne sviđa.

18. scena: MARINELIN STAN – INT. – JUTRO

ŽELJAN je posjeti, želi znati, ima li što novo sa Mirnom. MARINELA prizna kako je u zadnje vrijeme nije viđala. ŽELJAN joj naredi neka se raspita. MARINELA kaže da ima i svojih problema. ŽELJAN je upozori, kako je to za njezino dobro, te odlazi bez pozdrava.

19. scena: DAVORINOVA KUĆA – INT. – POPODNE

DAVORIN se ljutito vuče kroz kuću. Zazvoni telefon. Razgovara s nekim, te se brzo iz njegovog ljutitog glasa shvati, da se radi o Lenku, koji još nije uspio pronaći Ljubicu. DAVORIN ga ne želi vidjeti, dok je ne pronađe i spusti mu slušalicu. Ode do dnevnog boravka, te iz dosade upali televizor. Na ekranu je «TV- Dioklecian».

X – "TV- DIOKLECIAN"

Pred kamerama je novinarka JERKOVIĆ, koja najavi uključenje u tv- show «Tamna strana života», od novinarke Mione Vuković. Ona donosi pregled događanja u Splitu, u zadnjih nekoliko mjeseci. Obeća gledateljima prikazati intervju, koji je napravila sa svjedokom nemoći Splitske policije.

X – ZAGREBAČKI STUDIO «TV- DIOKLECIAN»

Kamere se uključe u zagrebački studio. Novinarka MIONA VUKOVIĆ ( BOJANA GREGORIĆ, oko 25 god., poluduga tamno-crvena kosa, prodornih tamnih očiju i lijepog izgleda ), govori o nestanku mrtvih iz bolnice, bijegom osumnjičenih, prevelikom broju nerješenih ubojstava u Splitu. Policija ne uspijeva obaviti osnovne zadatke, čak im osumnjičeni bježe iz pritvora. Njihov očaj je evidentan, što će prikazati nakon reklama, nakon kojih se vraćaju u Splitski studio.

X – DAVORINOVA KUĆA

DAVORIN se zlobno naceri, neka se malo i NADAN prži u svojoj nevolji.

20. scena: PUSD, NADANOV URED – INT. – POPODNE

U ured utrči MAJA i bez riječi upali televizor, gdje MIONA baš najavljuje prilog iz splitskog studija. Pokazat će prilog o maltretiranju pacijenata od strane policije. NADAN se namršti i pogleda prema MAJI, kad se pokaže slika od Nikše Lovrića.

X – "TV-DIOKLECIAN"

Na snimci, NIKI razgovara sa rastresenim NIKŠOM, koji se žali na inspektoricu Bebić, koja vodi slučaj ubijenih studenata. NIKŠA vođen NIKINIM pitanjima, žali se na ponašanje inspektorice. Inspektoricu nije ni zanimala činjenica, da ga je netko pokušao ubiti, kao prije njega i njegove prijatelje iz ekipe. Ona je uporno inzistirala, da on prizna te zločine, kao da se već nije osjećao dovoljno loše.

X – "TV- DIOKLECIAN"

NIKI opet uživo na ekranu, komentira kako policija još ne zna ništa o mogućem ubojici nesretnih studenata. Postavlja se neugodno pitanje, da li žele prikriti svoju nesposobnost okrivljivanjem nedužnog mladića?

X – ZAGREBAČKI STUDIO

Uključi se i MIONA, koju sve to čudi. Zar splitskoj policiji nije stalo do razotkrivanja ubojice, da se prekinu daljnja krvoprolića?

X – NADANOV URED

NADAN ljutito ugasi TV i napadne MAJU zbog ovoga, ona se pokuša opravdati. NADAN je upozori, da ne skače svima za vrat i već počne razrješavati slučaj. Imaju već pet mrtvih studenata. MAJA poželi nešto kazati, no odluči ne pogoršavati svoj položaj i povlači se iz ureda. NADAN je ljut.

21. scena: ŠETNICA SUSTIPAN – EXT. – SUMRAK

MARINELA zamišljeno hoda, morena svojim problemima. Dolazi do ruba provalije i gleda prema moru. Šokira se kad ugleda dolje mladog muškarca, kako leži nepomično na stijeni. Spusti se žurno dolje i opipa puls mrtvom mladiću ( IVANKO PETRIČ ). MARINELI se učini, da je vidjela nekog, no kako se već počeo spuštati mrak, nije bila sigurna. Sve ovo je prestraši, te ona žuri dalje odavde, da obavijesti policiju o ovome.

22. scena: VUKELIĆEVA KUĆA – INT. – NOĆ

DANIEL se vrti po kući.

X – VUKELIĆEVA KUĆA – EXT. – NOĆ

Ispred kuće je parkiran auto, u kojem sjedi SILVIO.

X – UNUTAR KUĆE

DANIEL se opet počne oblačiti u žensko, vrijeme je za polazak.

X – IZVAN KUĆE, STRAŽNJI DIO

Do prozora je stigao SILVIO, koji uzme foto-aparat i fotografira, kako se bjegunac preoblači.

X – IZVAN KUĆE, PREDNJI DIO

Na ulazna vrata stiže insp. ŠIMECKI, te pozvoni na vrata.

X – UNUTAR KUĆE

DANIEL žurno ugasi svijetlo.

X – IZVAN KUĆE, STRAŽNJI DIO

SILVIO se sakrije u mrak.

X – IZVAN KUĆE, PREDNJI DIO

NAÐA krene oko kuće, da provjeri, ima li nekog unutra.

23. scena: «EAGLE TOURS», IGOROV URED – INT. – NOĆ

Stiže IGOROV pomoćnik NENAD, za kojeg ima zadatak, jer je nestala Dora. NENAD sumnja na Davorina, da nije odlučio otvoreno krenuti protiv njih? IGOR više želi vjerovati u tu verziju, jer ako se policija umiješala, tim gore po njih. Izdaje NENADU naredbu, da provjeri, da li je Dora u Ćubelićevim rukama?

24. scena: VUKELIĆEVA KUĆA – EXT. – U RANU ZORU

SILVIO se probudi u svom autu i primijeti DANIELA, kako izlazi iz kuće, preodjeven u žensko i ulazi u auto. SILVIO ga odluči pratiti svojim autom. Primijeti, da im se odnekud pridružio još jedan auto.

X – U DRUGOM AUTU, CESTA NA BAČVICAMA – EXT. – JUTRO

NAÐA je stigla u zadnji tren, sretna što nije prespavala.

X – DANIELOV AUTO, NA SEMAFORU – INT. / EXT. – JUTRO

DANIEL primijeti kako ga prate, te vješto uđe u jutarnju gužvu.

X – SILVIOVO AUTO, NA SEMAFORU – INT. / EXT. – JUTRO

Kako je SILVIO bio blizu, on se vješto i neprimjetno priključi u kolonu.

X – NAÐINO AUTO, NA SEMAFORU, DALJE U KOLONI – EXT. / INT. – JUTRO

NAÐA bijesni, izgubila ih je iz vida. Lupne rukom ljutito o volan, no ne želi odustati i krene u slijedećoj turi auta sa semafora.

25. scena: TRAJEKTNA LUKA, PARKING – EXT. – JUTRO

DANIEL parkira auto do službene zgrade i ulazi unutra. SILVIO siguran, da ga neće izgubiti iz vida, otrči do telefonske govornice i zove Valeria, kojem sve ispriča.

X – «KANARINAC», URED GLAVNOG UREDNIKA - INT. –JUTRO

VALERIO žurno naredi, da ga ne ispušta iz vida, a on će odmah doći u trajektnu luku.

26. scena: «KANARINAC», VALERIOV URED – INT. – JUTRO

VALERIO zove na telefon Francine, te joj sve ispriča. On odluči pratiti Daniela, jer on sigurno putuje na Hvar.

X – FRANCINEINA HOTELSKA SOBA – INT. – JUTRO

FRANCINE ne želi obavijestiti Nadana o Remannievom bijegu, jer ona želi prvo nasamo razgovarati s Marie.

X – VALERIOV URED

VALERIO će poštivati njezinu želju. Žuri, da mu trajekt ne pobjegne. Obeća joj se javiti, čim bude znao nešto više o Marie.

X – FRANCINEINA SOBA

FRANCINE mu zaželi sreću. Pomoli se u sebi, da on pronađe njezino dijete.

27. scena: SUĆURAJ, HVAR –VUKELIĆEVA VIKENDICA – INT. – DAN

VICE silazi u podrum, nešto traži. Baci pogled na nepomičnu MARIE, koja leži na starom trosjedu. Prekrije je starom dekom. Uzme neki alat iz drvene kutije i odlazi, kao da u podrumu nema MARIEINOG tijela i da je sve uredu. Zaključa vrata.

28. scena: ODJEL SUDSKE MEDICINE, «FIRULE». VJERIN URED – INT. – POPODNE

MAJA stiže u VJERIN ured. VJERA je upravo završila s obdukcijom nastradalog Ivanka, kojeg su pronašli na Sustipanu. Prekrije njegovo tijelo. MAJA bojažljivo pita, ima li kakvih rezultata o ubijenom I. Petriču? VJERA se namršti i govori kako je sigurna, da je i ovaj mladić ubijen od ruku istog ubojice. Ovdje se već radi o serijskim umorstvima. MAJA bolno uzdahne, molila se da joj to ne kaže, jer provjerom podataka, otkrila je njegovu povezanost sa ostalim nastradalim studentima. Kad će to već jednom prestati?!

29. scena: ŽUPANIJSKI SUD, SUDNICA – INT. - POPODNE

Ulazi sutkinja HAZNADAR i ispriča se prisutnima, kako će morati otkazati današnje suđenje, zbog hitne proceduralne intervencije u jednom njezinom starom slučaju. Otkaže suđenje za tjedan dana i žurno odlazi. MARINELA vidno odahne, no smiri se kad vidi tužnu BERNARDU i nezadovoljnu odvjetnicu FRANULOVIĆ. ANELA uzima svoje stvari i odlazi, i nju čeka razgovor s Istražnim sucem Cerićem o jednom slučaju. VESNA mrko promatra MARINELU, te izlazi s NEVOM.

30. scena: ŽUPANIJSKI SUD – EXT. – POPODNE

MARINELA izlazi oprezno. Prestravi je VESNA, koja joj se oglasi iza leđa i prijeti joj osvetom, ako ne bude svjedočila za njih. Uplašena MARINELA pristane na suradnju. VESNA je upozori, kako se ne šali, jer bez Tonija, njezin život ništa ne vrijedi, te naglo odlazi od doktorice. MARINELA se trese od šoka. Primijeti BERNARDU i DIVNU, kako izlaze. Nije imala živaca, da bude s njima i žurno odlazi.

X – PARKING ISPRED SUDA

Na parkingu, vidi VESNU i NEVU, kako ulaze u auto. VESNA je zlobno odmjeri. MARINELA uplašeno krene na suprotnu stranu.

31. scena: MEJE, KUĆA TEA MUNIĆA – INT. – NOĆ

DORA se budi, vidi da je u nepoznatoj sobi i vezana. Ubrzo ulaze ŽELJAN i TEO MUNIĆ, kojeg ona prepozna. DORA traži odgovore. TEO otvoreno traži, da mu ona pomogne uništiti Davorina. DORA kaže kako ona sama odavno to želi, ali nema namjeru njima pomagati, nakon ovakvog postupanja. Neka zaborave na to. ŽELJAN joj iznenada opali šamar. Zaprijeti kako će joj lomiti prst po prst, dok se ne predomisli. DORU je strah. Jako, jako strah.


Nastavak u slijedećoj epizodi: - NOĆ PROKLETIH -