Author Topic: 11.EPIZODA: - Noć Prokletih -  (Read 2150 times)

Offline Storyteller

  • Moderator
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 252
11.EPIZODA: - Noć Prokletih -
« on: 26 July, 2010., 10:14:59 CEST »
11.EPIZODA: - Noć Prokletih -


BOŽIĆNI TJEDAN - 1993

1.scena: BLATINE, STAN OD MAJE – INT. – NOĆ

MAJA ne može spavati, sjedi za radnim stolom. Ispred nje su papiri i fotografije iz njezinog ureda vezanih za istragu. Prazno gleda u slike ubijenih, sve više je uvjerena kako se ubojica skriva među preživjelim članovima ekipe. Oko joj zapne za fotografiju Marka Polića, on joj je najveća nepoznanica. Pojača radio, neko klasično djelo u svom vrhuncu. MAJA osjeća kako pritisak popušta. Od dolje, ispod nje čuje se ljutiti glas susjede, te MAJA nerado stiša radio i podari susjedu neljubaznim epitetima. Kad se ispuca, nastane tišina. Pogleda fotografiju od Polića, ugasi svijetlo i ode spavati.

2. scena: POLICIJA, URED OD NADANA – INT. – JUTRO

NAÐA ispriča NADANU, kako je izgubila Remannia u gužvi, no ima pouzdane informacije, da on nije više u Splitu. NADAN je ljut zbog njezinog propusta. Ali se NAÐA ne da smesti, tvrdi kako je Remanni otputovao za Brač ili Hvar. Dok su njezini ljudi saznali za informaciju, da se zaputio prema Luci i stigli tamo, samo su otplovila dva trajekta u pravcu ta dva otoka. Već je poslala obavijest lokalnoj policiji, da pripaze na Remannieva nazočnost u njihovoj oblasti. NADAN se smiri, te joj naredi da ga izvještava o svemu.

3. scena: PUSD, URED INSP. BEBIĆ – INT. – JUTRO

MARINELA pročita svoj otipkani iskaz i govori MAJI, kako nema ništa za dodati, jer i tako od mraka nije vidjela što se dogodilo na Sustipanu. MAJA joj preda izjavu da je potpiše i nakon toga MARINELA odlazi. MAJA se zamisli i vrati svome poslu. Zove telefonom Dr. Peribonio.

4. scena: HVAR, HVAR – MALI MOTEL NA RUBU GRADA – INT. – JUTRO

VALERIO skriven iza stupa, promatra DANIELA, koji obilno doručkuje. Siguran, da mu neće pobjeći, VALERIO odlazi prema hodniku do telefonske govornice i zove nekog.

X – FRANCEINA HOTELSKA SOBA – INT. – JUTRO

Javi se FRANCINE, pomalo nervozna, želi znati što se događa.

X – HODNIK HVARSKOG MOTELA

VALERIO joj ispriča, kako je pratio Remannia. Sada su u jednom motelu na Hvaru. Ali, još ga Remanni nije doveo do Vice ili Marie. Moraju biti strpljivi.

X – SPLITSKA HOTELSKA SOBA

FRANCINE ga moli neka bude oprezan, jer osjeća kako su veoma blizu njezine kćeri.

X – HVARSKI MOTEL

VALERIO mora prekinuti, jer se DANIEL već ustao od stola. Pozdrave se na brzinu. VALERIO se u zadnji tren sakrije iza fikusa. DANIEL prođe, ne primijetivši ga.

5. scena: MEJE, KUĆA MUNIĆA – INT. – DAN

DORA je iscrpljena, uz nju stoji TEO, koji je proveo noć pazeći na nju. U sobu ulazi ŽELJAN, koji je pita, što je odlučila?! DORA pristaje napisati izjavu protiv Davorina, o svemu što zna o njemu. No, prije toga, moli za malo odmora. ŽELJAN teško pristane, zbog TEA.

6. scena: MIRNIN STAN – INT. – POPODNE

MARINELA posjeti MIRNU, došla joj je čestitati Božić, jer je za blagdane dežurna i neće se vidjeti. Pažljivo osmotri DANIJELU, koja joj uzvrati sumnjičavim pogledom. MIRNA popusti i pozove je na kavu. MARINELA daje «prijateljici» poklon, jer joj je prije dva dana zaboravila čestitati rođendan. MIRNA se oduševi srebrenom narukvicom antiknog dizajna. MARINELA se ohrabri, priupita je za planove o Željanu, lažući kako ga odavno nije vidjela. Obje mlade žene, naglo se uozbilje, te MIRNA otvoreno slaže kako više ne razmišlja o tom idiotu. On je za nju prošlost. To iznenadi MARINELU, uvidi kako više ništa neće izvući od MIRNE, i opravda se kupnjom poklona koje mora obaviti, te odlazi. DANIJELA poslije komentira, kako joj se Marinela ne sviđa, no zato će je biti lakše iskoristiti protiv Željana. MIRNA je već počela biti nestrpljiva. Neće se smiriti, dok ga ne unište.

7. scena: «FIRULE», ODJEL SUDSKE MEDICINE, VJERIN URED – INT. – POPODNE

DR. PERIBONIO govori MAJI i pozorniku BLAŽU kako nastradali mladić sa Sustipana, Ivanko Petrič, ima iste vrste ozljeda. Iako je nastradao padom na stijene uz more. Objasni im, kako je već bio mrtav, kada je bačen. MAJA se namršti, sada sa sigurnošću može zanemariti Lovrića kao sumnjivca. Premda nikad nije ozbiljno uzimala u obzir njegovu krivnju. I sam je mogao postati žrtvom, zajedno s Stankom, da nije imao problema sa probavom. BLAŽ dobaci kako nije nikad mislio, da sranje može nekome spasiti život i naceri se. No, brzo se uozbilji, kad ga one prostrijele ljutitim pogledima. Iza njih, na vratima se pojavi mlada djevojka, otečenih očiju od suza. Predstavi sa kao MARTA BALAIĆ. Ona je bila Ivankova zaručnica. Uskoro su se trebali vjenčati, ona čeka njihovo dijete. Djevojka se rasplače, te je VJERA smiruje. Savjetuje MARTI, da pošalje njegove roditelje zbog identifikacije. Ali MARTA kroz suze govori, kako želi još jednom vidjeti momka. Ubaci se MAJA, koja se predstavi djevojci. Želi znati, da li se Ivanko žalio na nekog u zadnje vrijeme? VJERA izlazi na trenutak. MARTA obriše suze, no ne može joj pomoći, on je bio tako divan. Svi u ekipi su ga voljeli. Zašto im to čine, oni nisu ništa nikom skrivili?! MAJA želi znati o Poliću, zbog čega su njega isključili iz ekipe? MARTA se ukoči, ne želi govoriti o njemu, on je loš čovjek. A onda naglo problijedi, misli da je vidjela Ivanka, kako se raspravlja s nekim tipom odjevenim u crno. Nije mu vidjela lice, jer je bio mrak. Ne može potvrditi, da li je to bio Polić. Stiže VJERA sa kolicima, te MAJA prestane sa pitanjima. MARTI odmah pozli, nema snage, da se suoči s mrtvim zaručnikom. VJERA je zamoli, da dođe za dan- dva, nakon što se oporavi. MARTA je slomljena, trebali su slaviti Božić i sve....MAJA zamoli BLAŽA, da je otprati kući. Naglasi djevojci, kako će je posjetiti, da porazgovaraju o Poliću. MARTA nije baš oduševljena, no odlazi, zajedno sa BLAŽOM. VJERA pita MAJU, što je naumila?!

X – HODNIK

BLAŽ i MARTA se mimoiđu sa jednim MUŠKARCEM. On ih promatra dok odlaze. Njegove šake se grče u bijesu. Teško diše.

8. scena: KUĆA TEA MUNIĆA – INT. – POPODNE

ŽELJAN ispituje DORU o njezinom poslu i suradnji s Igorom. DORA se u početku htjela usprotiviti, no ŽELJAN zna biti uvjerljiv kad hoće. TEA sve to ne zanima, samo o Davorinu. Ali, ŽELJAN želi i ovo na papiru, kako bi bili sigurni, da ih DORA neće prevariti. ŽELJAN sve zapiše i DORA se potpiše drhtavim rukama, kao da si je sebi potpisala presudu. ŽELJAN uzima papire sebi, kod njega će biti na sigurnom. Dogovori se s TEOM, da sutra odu na Policiju, u pratnji DORE, inače im neće povjerovati. TEO prvo želi nazvati Davorina, da mu malo zagorča život, a tek će onda na Policiju. ŽELJAN pristane. DORA je zabrinuta.

9. scena: IGOROVA KUĆA – INT. – NOĆ

IGOR planira s LIANOM, kako da se izvuku iz nevolje, u slučaju da im Policija pokuca na vrata. Prekine ih NENADOV dolazak. On sav ponosan izjavi, kako je uspio saznati, za koga radi ona ubijena ženska iz skladišta. Radi se o Leni R., koja je bila partnerica Željana Kapetanovića. IGOR njega veoma dobro poznaje, on mu je problem od ranije, dok je radio za njegova bivša šefa Dvornika. No, nije mu jasna njegova umiješanost. NENAD tvrdi, kako Kapetanović radi za industrijalca Munića, kojem se Ćubelić zamjerio. Čuo je od ljudi priču, kako ga Munić želi uništiti. IGOR se namršti, ako je to istina, Dora bi mogla biti kad njih, jer ona najviše zna o Davorinu. Ako je sve to istina, i njega će razotkriti. IGOR problijedi, te muklim tonom izdaje naredbu NENADU. Želi napraviti diverziju na Munićevom autu, jer ako je sve to istina, on ne želi svjedoke protiv sebe. NENAD tiho kaže da je provjerio Ćubelića, Dora nije kod njega. Znači li to, da i Doru mora smaknuti? IGOR hladno potvrdi, sve koji ga mogu uništiti. LIANA i NENAD zanijeme, jer ako olako ubija važnu suradnicu, što će tek biti s njima. IGOR ih tjera iz kuće. Želi biti sam, u svojim mračnim mislima.

10. scena: DAVORINOVA KUĆA – INT. – NOĆ

Zvoni telefon, to je TEO. On sa užitkom govori DAVORINU, kako u svojim rukama ima njegovu sestru Doru. Otići će s njom na Policiju, da im ona sve ispriča o njegovim kriminalnim djelima. DAVORIN problijedi, pokuša ga ucijeniti sa fotografijama ubijene Suzane, gdje će njega okriviti za njezino umorstvo.

X – TEOVA KUĆA

TEU je svejedno, što će poslije biti s njim, nakon što uništi njega. Život bez Anite i tako mu je bezvrijedan.

X – DAVORINOVA KUĆA

DAVORIN ga pokuša razuvjeriti, no Teo spusti slušalicu. DAVORIN je u panici. Što da napravi? Stišće još slušalicu.

11. scena: HVAR, HVAR – GARAŽA MOTELA – INT. – JUTRO

DANIEL ulazi u auto, zagrijava motor od hladnoće. Auto se teško upali. DANIEL polako pokreće vozilo, narušavajući jutarnju tišinu.

X – MOTELSKA SOBA – INT. / EXT.

Buka probudi VALERIA, koji ode do prozora. Kad shvati, kako se DANIEL sprema otići, on u panici žuri sa odijevanjem, u strahu da ga ne izgubi iz vida.

12. scena: «DJEČJI DOM ZA NEZBRINUTU DJECU» - INT. – JUTRO

Dr. BRALIĆ ulazi početkom smjene u dječju sobu, koja je ukrašena u skladu sa današnjim dočekom Božića. Prilazi krevetiću od malog TONIJA. NIVES se namršti, vidi da je dječak blijed i opazi, kako je povraćao tijekom noći. Zabrinuto mu opipa čelo, te se uplaši, jer je TONI u vrućici. Otrči do telefona i zove «Hitnu».

X – «HITNA POMOĆ» - INT. – JUTRO

Javi se na telefon Dr. KLJENJAK, koja je dežurna.

X – DJEČJI DOM

Uplašena NIVES traži da odmah dođu. Jedno njezino dijete, teško je bolesno. Zamoli ja da požuri, te otrči opet do TONIJA, koji se ne budi.

13. scena: «EAGLE TOURS» URED – INT. – JUTRO

IGOR strpljivim tonom obeća javiti NADI, ako sazna, što se desilo sa Dorom, te brzo prekine razgovor. Gadi mu se ova lezbača, i uz to histerična. IGOR opet usmjeri svoju pažnju na LIANU, i govori joj, kako je vrijeme za završni udar. Policija im može pokucati na vrata svaki tren. LIANA je spremna pomoći, jer ne želi Novu Godinu dočekati u zatvoru. IGOR joj obeća, kad završe s planom, izgledat će nevini poput anđela. LIANA se zlobno naceri.

14. scena: DAVORINOVA KUĆA – INT. – JUTRO

DAVORIN uplašeno tjera svoje KURVE iz kuće. Daje im novac, da se smjeste u hotelu na neko vrijeme, dok se situacija ne smiri. Ne smiju s njim stupati u kontakt, dok im se on ne obrati. Po kući nastane panika, brzo se počnu spremati. DAVORIN ostane sjediti u svojoj radnoj sobi i započne sa uklanjanjem kompromitirajućih dokaza, u strahu od premetačine Policije.

15. scena: «FIRULE – HITNA POMOĆ» - EXT. – JUTRO

Ispred žurno dolaze kola «Hitne». Sa mjesta suvozača žurno silazi MARINELA. VOZAČ pomogne BOLNIČARU, da iznese kolica sa malim TONIJEM. Pored njih je zabrinuta NIVES, koja želi biti uz dječaka.

X – U HODNIKU – INT.

MARINELA je zamoli da pričeka u hodniku, dok žure prema odjelu. Oni će paziti na dječaka. Neka bude sigurna u to, sve će uraditi, da se TONIJU ništa ne dogodi. NIVES se malo iznenadi, jer joj nije kazala njegovo ime. MARINELA se zbuni, no uvjeri doktoricu kako je kazala i žurno ulazi u ordinaciju. NIVES zaboravi na sve to, više je brine dječakova sudbina. Ubrzo sa razglasa odjekne MARINELIN glas, hitno se traži Dr. Beusan. NIVES primijeti, kako niz hodnik prema njoj trči jedna žena. Očito Dr. BEUSAN i žurno ulazi u ordinaciju.

Offline Storyteller

  • Moderator
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 252
Re: 11.EPIZODA: - Noć Prokletih -
« Reply #1 on: 26 July, 2010., 10:36:26 CEST »
16. scena: «HOTEL» - «KOD VELIKE KATE» - INT. – POPODNE

Atrijem vlada ludnica, KURVE zahtijevaju sobe, a ljutiti ženski glas dubrovačkog naglaska pokušava objasniti, kako je ovo ugledni hotel, a ne bordel. Atrijem žure ELLA i uznemirena BERNARDA, koja želi znati što se događa s Tonijem. ELLA ne zna mnogo, nazvala je Dr. Bralić i rekla da su Tonija odveli na operaciju. BERNARDA je prestravljena, ona želi vidjeti sina. Žure vani.

17. scena: SUĆURAJ, HVAR – VUKELIĆEVA VIKENDICA – EXT. / INT. – NOĆ

DANIEL je parkirao nedaleko od vikendice i prišuljao se kući, koja je polako nestajala u sumraku. Stigne do prozora, primijeti VICU, kako sjedi uz kamin i izgubljeno gleda u vatru. DANIEL ide oko kuće, traži gdje može ući. Pronađe pritvoreni prozor, koji gleda u podrum. DANIEL se uvlači, te neoprezno zgazi na stari trosjed i gubi ravnotežu. Pada na pod. Obeštima ljutito. Kroz prozor, na tren proviri VALERIO, no brzo se skrije. DANIEL se okreće, da vidi na što je stao. Prenerazi se kad primijeti ljudsku ruku ispod prekrivača.

18. scena: «EAGLE TOURS» - INT. – NOĆ

LIANA umorno uzdahne, konačno su razvrstali sve dokumente, koji ih povezuju sa Dorom i njezinim «motelom». IGOR ne skriva zadovoljstvo. Sad ona mora obaviti svoj dio zadatka. Kad to napravi, može se smatrati Dorinom nasljednicom. LIANA ne skriva zadovoljstvo. Žurno uzima dokumente i odlazi, ima malo vremena za zabavu. IGORU nije do toga, večeras na umu ima ozbiljnije stvari. LIANA odlazi na Polnoćku.

19. scena: NADANOV STAN – INT. – NOĆ

Zvoni telefon. To je NUŠA, lokalna vračara i vidovnjakinja. NADAN je iznenađen njezinim pozivom, nisu se godinama čuli. Želi je vidjeti, zna li ona da je traži Policija?

X – KUĆA NEGDJE NA OSAMI

NUŠU to ne zanima puno, ne želi govoriti o sebi. Noćas je imala čudnu viziju, od ubijene prostitutke, koja to nije. NADAN nije raspoložen za njezine igrice. NUŠA ga ljutito prekine i kaže da joj se obratila Solange, ustvari duh osobe, koja to zapravo nije. Duh joj je prišapnuo, kako se odgovor na njezino umorstvo nalazi u njezinom dnevniku.

X – NADANOVA SOBA

NADAN se namršti, kako ona zna za pravo ime ubijene žene? Kakav dnevnik to spominje, gdje ga može pronaći? Imao je puno pitanja. NUŠA vrisne, neka provjeri njezino počivalište, duh joj više nije ništa naznačio. Uz bolni vrisak, spusti slušalicu. NADAN je vidno uznemiren, a onda se maši za telefon. Zove Nađu, ima zadatak za nju.

20. scena: PUSD, URED DEŽURNE SLUŽBE – INT. – NOĆ

NAÐA spusti slušalicu. Ona je ljuta, misli da je Nadan zafrkava. Gdje sada na Badnjak da ona pronađe Istražnog suca Cerića, da joj izda dozvolu za otvaranje groba ubijene prostitutke Suzane?! Nije normalan. Ulazi MAJA, žali se kolegici kako ne može spavati od istrage. Sve joj nekako izmiče kroz prste, a stalno osjeća kako je korak bliže rješenju. NAÐA se žali na Nadana, koje čudne ideje on ima, želi na Badnjak ići na groblje. Pita MAJU, kako ona nije na dočeku? MAJA odgovori kako nema rodbine u Splitu, osim od bivšeg muža, a to je zadnje mjesto na svijetu, koje bi željela posjetiti. NAÐA je zamoli da preuzme njezinu dužnost, dok ne obavi šefov zadatak, ne zna kad će se vratiti. MAJI je svejedno i tako nema pametnijeg posla. Malo će njuškati po slučaju. NAÐA joj savjetuje da se malo opusti, toplo se odjene i žuri vani. MAJA teško uzdahne, nije sigurna, da je to u stanju napraviti. Umorstva se ne uklapaju u blagdane.

21. scena: SUĆURAJ, HVAR – VUKELIĆEVA VIKENDICA, PODRUM – INT. – NOĆ

DANIEL otrči do trosjeda, te oprezno pomiče prekrivač. Skoro da vrisne, kad ugleda blijedo i nepomično MARIEINO lice i tijelo. Prodrma je, ali nema nikakve reakcije. DANIEL prisloni glavu na njezina prsa. Začuju se od gore užurbani koraci. DANIELOVO lice se namršti, on zaboravi na nesretnu djevojku i potrči stepenicama gore na kat. Proviri VALERIO, koji se izgubi, kad ugleda MARIE. Žurno se spušta kroz prozor do MARIE, opreznost više nije bila važna.

22. scena: HOTELSKA SOBA OD FRANCINE – INT. – NOĆ

FRANCINE je čekala spremna na NADANOV dolazak. On joj ponovo ispriča za čudan razgovor sa Nušom, koju i ona površno poznaje preko Valeria. No, ne želi govoriti o prošlosti. Kako je ona mogla znati za Solange, o kojoj gotovo nitko ne zna? NADAN dobro poznaje Nušu, zna kad ona govori istinu. Ako Nuša tvrdi kako je odgovor u Solangeinom grobu, oni će još večeras to otkriti. Ne želi čekati da prođu blagdani, to je predugo za čekanje. Poslao je nižu insp. Šimecki, da im nabavi nalog. FRANCINE uzima bundu, njoj je još sve to čudno, no sve i jeste oko te žene. NADAN se osmjehne, ali je upozori, kako su za svađu bivših supružnika Badrić krive obje strane, trebala bi čuti i njezinu verziju. To ne zanima FRANCINE, sad joj je važnija Solange i otkriće njezinog okrutnog ubojice. Oni izlaze.

23. scena: VRANJIC, KUĆA OD VESNE I NEVE – INT. – NOĆ

VESNA i NEVA gledaju TV- program. Zvoni telefon. To je ELLA, ona ih obavijesti za Tonijevo loše zdravlje. Kaže im da je dječak na operaciji u bolnici. NEVA uplašeno vrisne, a VESNA muklim tonom zahvali na obavijesti. One će doći. NEVA paničari, izgubit će Tonija. VESNA je ukori, što tako misli, no i sama je zabrinuta. One žure da se odjenu.

24. scena: STAN MARTE BALAIĆ – INT. – NOĆ

MARTA ulazi u stan, u pratnji MUŠKARCA, kojem se ne vidi lice. Žali što je zbog mučnine morala sa dočeka, no mogu proslaviti i kod nje. Sada kad su se uz njezinu pomoć riješili Ivanka. MUŠKARAC ništa ne komentira, ali je MARTA puna sebe. Misli da su ih zamalo uhvatili na djelu u bolnici. Onaj glupi Nikša se izvukao, no obećao joj je da će i njega kazniti. Neće nju nitko zvati kurvom i Ivanku lagati kako dijete nije njegovo. Premda to nije laž! MARTA se uvija oko MUŠKARCA, sretna je što ga je ona tuka od Kristinke ostavila, sad je samo njezin. Svi su ga osuđivali i ponižavali, no on je njoj predivan. MUŠKARCU se grče šake, no MARTA i dalje u zanosu priča. Sve su prešli, i njih će dvoje zauvijek biti zajedno. Glupa policajka je pokušala zbuniti pitanjima o njemu, ali se nije dala zbuniti. Tuka od Snježane, joj je izbrbljala, kako njezin momak Matija sumnja na njega, no oni neće to dozvoliti, zar ne?! MARTA ga strastveno poljubi, no iznenada se ona počne grčiti. MUŠKARAC je snažno guši i steže njezin vrat. MARTINE oči se rašire od iznenađenja, grca se, a onda ostane bez kisika i umre. MUŠKARAC je glasno uzdahnuo i mrtav hladan je pustio da padne na pod. Ukaže se njegovo lice – to je bio MARKO POLIĆ. Izvana se čuje klapanje. To MAJA kuca. Zahtjeva da je Marta pusti u kuću, traži neke odgovore. MARKO bježi u zadnji tren, a MAJA ulazi, jer su vrata ostala otključana. Ona se suoči sa mrtvom MARTOM. Žurno opipa tijelo, još je toplo. Žuri vani, ali nikog nema. Opsuje ljutito. Opet je zakasnila!

25. scena: «FIRULE», HITNI- KIRURŠKI ODJEL – INT. – NOĆ

Dr. VIKTORIJA BEUSAN ( KSENIJA PAJIĆ, žena od 35. god., ugodne vanjštine i bujne duge smeđe kose ), operira malog TONIJA, uz pomoć svojih asistenata.

X – NA HODNIKU

Žurno stižu VESNA i NEVA, na što se BERNARDA naljuti, pogotovo kad joj ELLA prizna kako ih je ona pozvala, ipak su se one brinule o dječaku. BERNARDA ne želi ni čuti za njih, a kamoli ih gledati. Odvoji se na stranu, do pedijatrice NIVES. ELLA kaže ljubavnicama kako još ništa ne znaju, Dr. Beusan još uvijek operira dječaka. One sjednu u tišini. Mržnja među ženama nestane, barem na tren. U pitanju je život njihovog dječaka.

26. scena: ŽNJAN, DORINA KUĆA – INT. – NOĆ

IGOR hoda gornjim katovima, što je neprimjetnije mogao. Zaškripi parket. IGOR ljutito opsuje, te dolazi do Dorine sobe. Otvara vrata, iz jakne on izvadi pištolj i dolazi do Dorina kreveta. Puca s prigušivačem, nekoliko metaka prema krevetu, bez prestanka. Kad sve to završi, perje leti na sve strane. IGOR odlazi bez provjere žurno iz sobe, dok ga netko nije primijetio. Tišina, gotovo sablasna. Tren kasnije, kroz vrata ormara proviri NADINA glava, ona zaplače. Ovo je njezin i Dorin kraj. Sakrila se u zadnji tren.

27. scena: KUĆA TEA MUNIĆA – INT. – NOĆ

TEO se oblači svečano. ŽELJAN ga promatra, misli kako je glupost sad ići na Policiju. Uskoro će Božić, zar ne može to čekati do sutra?! TEO želi baš sad otići, Anita je bila velika vjernica, zaslužuje da bude osvećena na najveći kršćanski blagdan. Na to ŽELJAN uzdahne, ne želi se s njim raspravljati.Uzima sa fotelje svečanu haljinu za Doru i ostavi TEA, da uživa u ovome momentu, koje i nije bilo baš sretno, kao što je mislio da će biti. Anita mu je nedostajala.

X – GORNJI KAT, SPAVAĆA SOBA

ŽELJAN ulazi u sobu. DORA ga pogleda rezignirano, odavno je bila spremna za polazak. ŽELJAN baci haljinu pred nju i kaže joj da se spremi. Uskoro polaze.

28. scena: SUĆURAJ, HVAR – VUKELIĆEVA VIKENDICA – INT. – NOĆ

VICE uplašeno vrisne, kad u dnevni boravak uleti bijesni DANIEL, optužujući ga da je ubio Marie. VICE se izmiče prema kaminu, u pokušaju da mu objasni, kako je nije namjerno ozlijedio. DANIEL se od bijesa ne da kontrolirati. Udari ga šakom u lice, od čega VICE izgubi ravnotežu i padne. Pri tome udari glavom o rub kamina i ostane mirno ležati. Krvava mrlja širi se oko predjela VICINE glave. DANIEL zastane u šoku, začuje se šuškanje iza njega. Naglo se okrene i ugleda VALERIA, koji je bio svjedok tuče. DANIEL ga mrko odmjeri, a VALERIO uplašeno ustukne.

29. scena: KUĆA TEA MUNIĆA – EXT. – NOĆ

Auto već stoji ispred kuće. NENAD se neprimjetno izvuče od ispod auta. U ruci gleda električnu napravu, te komentira kako će njegova bombica uraditi svoje. Brzo se sakrije, jer dolaze ŽELJAN, DORA i TEO. Idu prema autu. Vani odjekuje slavlje. Božić je!!!


Nastavak u slijedećoj epizodi: - ZORA OČAJNIKA -