Author Topic: 15.EPIZODA: - Robinja - Polufinale 1 Sezone  (Read 3371 times)

Offline Storyteller

  • Moderator
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 252
15.EPIZODA: - Robinja - Polufinale 1 Sezone
« on: 12 August, 2010., 08:51:04 CEST »
1.scena:  ZGRADA ŽUPANIJSKOG SUDA, SUDNICA  - INT. – JUTRO

Sutkinja HAZNADAR ponovi uplašenoj MARINELI svoje pitanje. MARINELA se uplašeno trgne. Odvjetnica FRANULOVIĆ zamoli za vođenje ispitivanja svjedoka, jer su uz njih dvije, BERNARDA, VESNA, NEVA i ANELA postale nestrpljive. Sutkinja HAZNADAR odobri, i zamoli svjedokinju MARINELU, da surađuje. MARINELA nervozno obeća i okrene se prema znatiželjnim pogledima žena ispred sebe. DIVNA je zamoli, da joj ona ispriča o poznanstvu sa njezinom strankom i njezinoj navodnoj izjavi, kako je ona prodala svog sina Antonia. MARINELA se vidno uznemiri, htjela je početi govoriti, kako sve to nije istina, no primijeti narogušenu VESNU, koja se započne ustajati. Njezin pogled prestraši MARINELU, a još više moguće posljedice njezinih prijetnji. MARINELA se počne tresti, sve se žene iznenade, a još više, kad MARINELA počne vikati, kako ne može odgovoriti, zahtjeva da je svi puste na miru! Sutkinja HAZNADAR je pokuša ukoriti, no MARINELA viče još više, trese se i vrti glavom svom snagom. VESNA se zlobno naceri, dok su ostale zabrinute. ANELA se prva snađe, misli kako MARINELA ima nervni slom. Treba zvati doktore, treba pomoći MARINELI, koja je poludjela. LEONA žurno prekida suđenje, a ANELA trči po pomoć. MARINELA i dalje viče.

2. scena:  PUSD, URED INSP. NOVAKOV – INT. – JUTRO

Dolazi MIONA, odjevena u svoje kožno ružičasto odijelo, sva sređena. Debeljuškasta ELLA, odmah se osjeti inferiorno pored razmetne novinarke. MIONA se predstavi, iako ostavlja dojam, kao da to nije bilo ni potrebno. Uz najljubazniji osmjeh, zamoli ELLU za uslugu. Htjela bi za svoj «TV- Dioklecian» napraviti portret optužene Melore Šeks. Misli kako nesretna djevojka zaslužuje šansu, da u javnosti iznese svoju priču. Htjela bi napraviti njezin portret, da otkrije što je nagnalo Meloru, da se počne baviti tim poslom. ELLA spriječi bujicu MIONINIH riječi i kaže joj, kako to nije u njezinoj ovlasti, no obeća razgovarati sa državnom odvjetnicom Kuzmanić. Obeća joj se sutra ujutro javiti. MIONA se unaprijed zahvali, ostavi svoju posjetnicu i odlazi. ELLA je isprati pogledom punim divljenja, a onda kritički sebe. Nije joj se svidjelo, ono što vidi. Namršti se, a onda sebe nazove glupačom i vrati se poslu.

3. scena:  IZA ŽUPANIJSKOG SUDA – EXT. – JUTRO

Kola «Hitne» su parkirana. Dva BOLNIČARA unose svoju kolegicu MARINELU unutra. Ona je pod sedativima i skroz smirena, dok leži zavezana za nosila. Kola «Hitne» se brzo odvoze prema «Firulama». Sve su to sa zanimanjem promatrale MIRNA i DANIJELA, koja je nazvala, čim je čula što se dogodilo. MIRNA se zlobno osmjehne, ovo im je dobro došlo. Sad, kad im Marinela ne smeta, konačno mogu pretražiti njezin stan i potvrditi njezine sumnje. DANIJELA je nestrpljiva, želi pronaći Željana i osvetiti mu se za silovanje. One žure dalje od zgrade.

4. scena:  CESTA PREMA OMIŠU – EXT. – JUTRO

NAĐA ljutito zakoči sa strane ceste. Izgubila je Igorov motor iz vida. Prokune lošu cestu i gužvu, i sve ostalo. MIRELA je smiruje, predloži kolegici, da požure prema Omišu. Igor nema gdje drugo skrenuti i sakriti se, to je prvo veće mjesto. NAĐA se nada, kako je ona u pravu, i ponovo se uključi u promet.

5. scena:  PUSD, NADANOV URED – INT. – POPODNE

NADAN se obraća pozorniku BAKOTI službenim tonom. Želi da on uzme ljude i pretraži Ćubelićevu kuću. Nešto se događa, on želi da ga privedu, zajedno sa Dorom. BLAŽ žuri po zadatku. NADAN zamišljeno gleda «Kanarinac», pita se, što se dogodilo, da su Dora i Davorin opet zajedno?! Nešto nije uredu.

6. scena:  DAVORINOVA KUĆA  - EXT. – POPODNE

Dok DORA ulazi u auto, na mjesto suvozača, DAVORIN se okrene prema LENKU. Kaže mu, kako će se on i DORA izgubiti iz grada na neko vrijeme, dok se ne smiri situacija. Savjetuje LENKU, da se i on pritaji, i da izbjegava sukobe. LENKO ga uvjerava, da će biti uredu. DORA požuruje DAVORINA, pa on uđe u auto i oni žurno odlaze. LENKO ih isprati pogledom. Ubrzanim korakom ide od Davorinove kuće.

7. scena:  OMIŠ, MALI RESTORAN UZ MORE – EXT. – NOĆ

NAĐA vozi polako, što puno nervira vozača iza nje. On je žurno pređe, a NAĐA ga počasti ne baš lijepim rječnikom, prijeteći mu kaznom. MIRELA je na vrijeme zaustavi, kad primijeti bijelu «vespu», parkiranu ispred restorana. NAĐA naglo zaokrene prema restoranu. Parkira i one žurno izlaze. Izvade službena oružja i skriju ih na dohvat ruke. Upute se unutra.

X – SKROMNI RESTORAN – INT.

Nema puno GOSTIJU. Nije im trebalo puno, da primijete visokog i plavokosog IGORA, kako se raspravlja sa nekom PLAVUŠOM, koja je prestravljena njegovim nastupom. NAĐA izvadi pištolj i upozori IGORA da se ne miče. Savjetuje mu da se ne odupire hapšenju. IGOR još drži plavokosu ženu. MIRELA se prenerazi, jer u njoj prepozna odbjeglu Davorinovu kurvu LJUBICU, koja je prestravljena. NAĐA naredi, da je on pusti! IGOR se zlobno naceri, i procijedi kako će to i napraviti. Bez ikakvog upozorenja, IGOR snažno gurne LJUBICU prema njima i bježi. NAĐA nije mogla pucati, dok se LJUBICA uz vrisak srušila i oborila MIRELU. NAĐA trči vani, čuje se zvuk motora. Ubrzo se vrati, Igor joj je pobjegao. Okrene se prema preplašenoj LJUBICI, ipak nisu tako loše prošli. LJUBICA želi pobjeći, no MIRELA spriječi njezin bijeg. LJUBICA ih preklinje, neka je puste, konačno se uspjela maknuti od svijeta prostitucije i zaposliti se kao konobarica. Moli ih, da je puste, da živi svoj život. NAĐA vidi znatiželjne poglede zbunjenih GOSTIJU, i kaže LJUBICI, kako je to nemoguće. Ona im je potrebna, da saznaju pravu istinu o nekim ubojstvima. LJUBICA vidi da nema izlaza, obeća im pomoći, kazati će sve što zna o Suzani, pod uvjetom da je poslije puste da ode iz Splita. NAĐA se osmjehne, obeća se zauzeti za nju. Odlazi zajedno sa LJUBICOM i MIRELOM iz restorana, komentirajući kako nisu toliko loše prošle.

8. scena:  ZGRADA SUDA, HODNIK – INT. – JUTRO

Svanuo je tmurni i kišoviti dan. MAJA žuri hodnikom, još je sve prazno. Dolazi do suca JOŠKA OSTOJIĆA, koji se doima uznemireno. MAJU zanima, što se dogodilo, zašto je inzistirao na žurbi?! Sudac OSTOJIĆ govori, kako se dogodilo nešto užasno. Sinoć se dogovorio naći  sa Sucem Cerićem, ovdje, rano ujutro, povodom jednog slučaja na kojem radi. Došao je u njegov ured i šokirao se. MAJA zahtjeva, da joj pokaže što je vidio u Cerićevom uredu.

X – CERIĆEV URED

Sudac OSTOJIĆ oprezno otvara vrata ureda svog kolege. MAJA se namršti, kad ugleda ne baš privlačan prizor usmrćenog suca CERIĆA, za radnim stolom. Oči su im bile širom otvorene, svjedočile su o ne baš ugodnoj smrti.

9. scena.  BILICE, OKRUŽNI ZATVOR, SOBA ZA POSJETE – INT. – JUTRO

ELLA uvede MIONU, tamo ih je već čekala MELORA. ELLA ih ostavi same, na MIONINU zamolbu. Kad ostanu same, MELORA dođe do nje i zagrli je, nisu se vidjele od mature. Drago joj je, što je došla čuti njezinu priču i pomoći joj , da razriješi ovu noćnu moru. MIONA sjedne za stol, na koji stavi diktafon. Prizna MELORI, kako se iznenadila, kad je pročitala u novinama o njezinom hapšenju i to zbog vođenja bordela! Istina, u mladim danima, nisu bile uzorne mamine curice, no ovo nije očekivala od nje. MELORA shvati, da ima MIONINO povjerenje. Kaže školskoj kolegici, kako joj je ovo sve namješteno. Upita MIONU, sjeća li se Igora Orlovića- Köhna?! On je kriv za sve ovo. MIONINO se lice na trenutak natmuri, no navuče lažni osmjeh i slaže kako ga se baš i ne sjeća, nije da su se družili zajedno. MELORU to iznenadi, jer su još onda svi znali, kako on neće završiti na pravoj strani zakona. MIONA se navodno njega ne sjeća, pa MELORA ispriča priču o svom bratu i Igorovim nemoralnim ponudama, a ovo sad je rezultat njegove prljave igre. MIONA govori da joj vjeruje. Ulazi ELLA, vrijeme za posjete je isteklo. MIONA obećava MELORI, kako će ispričati njezinu priču. MELORA se zahvalno osmjehne i odlazi sa ELLOM. Nestane ljubaznosti sa MIONINOG lica, ona tiho komentira, kako joj je žao Melore, no ona se ne usudi ići protiv Igora. Imala je dovoljno problema s njim u prošlosti. MIONA izbriše traku iz diktafona, morati će ispričati drugačiju verziju priče.

10. scena:  VALERIOV STAN – INT. – JUTRO

VALERIO se iznenadi, jer je NEVIANNA inzistirala na razgovoru izvan redakcije. NEVIANNA ozbiljnim tonom govori, kako ima problema. Krene pričom iz početka. Sara je do nje dovela Nadu, ljubavnicu od Dore, nakon što je Dorin šef pokušao ubiti. Ona joj je ponudila zaštitu, u zamjenu za cijelu priču. Smjestila je u svoju obiteljsku kuću, da je pazi Natalija. Prije dva dana, netko je ubio Nataliju, a Nada je nestala iz kuće. Nitko ne zna gdje je nestala i da li je živa? Insp. Bebić, opovrgla je Nataliju, kao novu žrtvu serijskog ubojice. VALERIO se malo ljuti, jer mu je zatajila za Nadu. NEVIANNA se pravda, kako je prvo sve htjela utvrditi. VALERIO zaključi, kako mu je sad jasno Dorino skrivanje kod Davorina. To ujedno potvrđuje Igorovu upetljanost, ako Remanni govori istinu, u smrt prostitutke Suzane. Ali, gdje je Nada?! Ona je važna, ne samo za njih, nego i za policijsku istragu. NEVIANNA misli, kako bi trebali otići do tužilaštva, premda ima samo usmenu Nadinu izjavu. A što sa optuženom Melorom Šeks? Ako je Igor iza svega u Dorinom bordelu, sigurno stoji iza mnogih umorstava u podzemlju. VALERIO želi pričekati s time, ne želi se istrčavati, a nju bi mogli optužiti da je onemogućila istragu. Odluči umjesto NEVIANNE, da za sad šute o ovome, barem dok ne pronađu Nadu. Ona će razjasniti cijelu priču. NEVIANNA popusti.

11. scena:  ŽUPANIJSKI SUD, SUDNICA – INT. – JUTRO

Predsjeda sutkinja HAZNADAR, prisutne su odvjetnice KUZMANIĆ i FRANULOVIĆ, te sukobljene strane u sporu, VESNA, NEVA i BERNARDA. Prisutna je i ELLA, jer se sve ovo nadovezuje na njezinu istragu. Sutkinja HAZNADAR govori, kako je donijela odluku, iako nije bilo mogućnosti saslušanja svih svjedoka. LEONA odluči vratiti Tonija u ruke njegove biološke majke. BERNARDA je presretna, skoro što ne zaplače, dok se zahvaljuje sutkinji i zagrli DIVNU od radosti. NEVA je razočarana, no VESNA je ljuta zbog odluke. Počne se buniti. Sutkinja HAZNADAR upozori VESNU, da se kontrolira. Sreća njezina, da je istražni sudac Cerić, nažalost preminuo. Kako je on vodio slučaj napada na Marie i Radmana, sačekati će da slučaj preuzme sudac Ostojić. No, nema sumnje, kako su one umiješane u njihov napad. Odmah bi ih dala pritvoriti, da je to u njezinoj ovlasti. NEVA se prestraši, no VESNA se ne da zbuniti. Ona sve negira, djevojka Marie laže, zbog svoje kože i slobode. Sutkinja LEONA, kao da je ne sluša, već savjetuje odvjetnici KUZMANIĆ i insp. NOVAKOV, da se pobrinu, kako njih dvije ne bi napustile grad. Upozori VESNU i NEVU, kako će osobno preuzeti njihov slučaj, ako do toga dođe, i strpati ih u različite zatvore, na mnogo godina. VESNA shvati ozbiljnost prijetnji i ušuti. Povuče NEVU za sobom i odlazi. ANELA govori ELLI, kako će srediti za njihovo nadziranje, te se uputi prema sutkinji LEONI. ELLA ode čestitati presretnoj BERNARDI.

12. scena:  «KANARINAC», VALERIOV URED – INT. – JUTRO

SARA užurbano dolazi do VALERIA, govori mu kako je policija pronašla Ljubicu, izgleda da će konačno nekome doći glave. VALERIO se zahvali na obavijesti, te uzima telefon. Zove Francine, te je upozori na događanja, i tek joj usput ispriča za svoje sumnje o Igoru i prostitutki Suzani.

X – HOTEL «KOD VELIKE KATE», HOTELSKA SOBA

FRANCINE se upravo sprema za odlazak u policiju. Nadan je maloprije nazvao i sve joj ispričao. Mora požuriti, kako ne bi zakasnila na ispitivanje prostitutke. Obeća ispričati Valeriu, sve što je kazano i zahvali mu se na obavijesti o Igoru. Pozdrave se. FRANCINE žuri vani.

13. scena:  PUSD, NADANOV URED  - INT. – DAN

NADAN sjedne za stol, nasuprot uplašene LJUBICE. Namjerno je drži u neizvjesnosti, a onda je upita zašto se skrivala cijelo ovo vrijeme. Zar joj je netko prijetio smrću? Možda Suzanin ili Marijin ubojica?! LJUBICA previše brzo kaže, kako ne zna ništa o njihovim ubojicama, no zastane jer shvati, da je koristila množinu. NADAN je upitno pogleda, zar ima više ljudi upetljano u umorstva prostitutki?! Savjetuje LJUBICI, da ne laže, jer nije u takvoj poziciji. Osim optužbe za prostituciju, može je optužiti za pomaganje u njihovom umorstvu. LJUBICA problijedi, a u tom trenu uđe zadihana FRANCINE, ispriča se zbog kašnjenja. NADAN je predstavi LJUBICI, pa ponovi pitanje. LJUBICA skrušeno odgovori, kako ona ništa ne zna o ubojicama, no prizna da su obje radile za Davorina. NADAN se namršti, misli da je Davorin kriv za njihovu smrt. LJUBICA to odlučno negira, on je bio veoma ljut, kad je saznao za Suzaninu smrt. Vjerovao je, kako su u to upetljani Igor i Dora, jer je shvatio da ga Suzana špijunira. LJUBICA prizna, da je upoznala Suzanu sa Markom Polićem, da je on povede na Dorinu zabavu. Nekoliko dana poslije ona je ubijena. LJUBICA ih gotovo uvjerava, kako ne zna tko je ubio. Misli da su to učinili Davorinovi konkurenti. NADAN se zahvali na odgovorima, no uz ispriku se ubaci FRANCINE, koju zanima, je li Suzana s kim komunicirala, dok je bila u Davorinovom bordelu? LJUBICA nije sigurna, no mnogo se propitkivala o bordelu i šefovima, te nešto zapisivala u svoj dnevnik. NADAN je pita, zna li što se desilo sa dnevnikom, no LJUBICA ih razočara, ona ništa ne zna o tome. Želi otići, pa je NADAN upozori prije puštanja, kako će je njegovi ljudi nadzirati i kako ne smije napuštati grad. LJUBICI to nije drago, ali pristane na uvjete i odlazi iz ureda. FRANCINE govori NADANU, kako treba privesti Igora, Doru i Davorina. Jedino će tako razriješiti misterij Suryinog umorstva, kao i od druge dvije djevojke. NADAN potvrdi, kako njegovi ljudi rade na tome. Izgubili su Igora, ali računa na privođenje Davorina i Dore. Nakon kucanja ulazi BLAŽ, i obavijesti ih o njihovu bijegu. Inspektori se namršte.

14. scena:  « TV- DIOKLECIAN», NIKIN URED – INT. – NOĆ

NIKI se sprema kući, kad se oglasi faks. NIKI shvati, kako je dobila poruku od serijskog ubojice. On želi ispričati svoju priču, i negira novo umorstvo suca Cerića. Zna tko je ubio njega i studenticu Anđu. Sve će joj ispričati sutra navečer u parku «Šumica». NIKI se osmjehne, no ne želi riskirati i nazove policiju. Predstavi se i traži insp. Bebić, povodom njezinog slučaja. Ima važne obavijesti.

X – POLICIJA, URED OD MAJE
 
MAJA je sumnjičava prema Niki, jer je već jednom ogadila na televiziji.

X – NIKIN URED
 
NIKI tvrdi, kako je ovo ozbiljna priča, javio joj se serijski ubojica! Želi se naći sutra navečer sa njom i ispričati joj sve. On negira umorstva od studentice Anđe, profesora Vukelića i istražnog suca Cerića. Traži njezinu pomoć, jer se boji poći sama, i riskirati svoj život. Upita MAJU, ima li logike u njegovoj izjavi. Da li se radi o pravom serijskom ubojici?!

X – MAJIN URED

MAJA se misli, i prizna kako druga dva umorstva, ali ne i sučevo, ne odgovaraju ubojičinom «modusu- operandi». Možda se radi o pravom ubojici. Pristane pomoći Niki, jer se vjerojatno radi o Marku, pomisli u sebi. Obeća se sutra navečer naći sa novinarkom.

X – «TV- DIOKLECIAN», HODNIK

Kad završe razgovor, NIKI spremi faks u torbicu. Na hodniku sretne MIONU, obavijesti je, kako će sutra navečer biti spriječena voditi emisiju. Zamoli je da preuzme voditeljsku ulogu. MIONA prihvati i kad se NIKI uputi prema izlazu, osmjehne se. MIONA je ovo čekala.

15. scena:  ŽUPANIJSKI SUD, URED SUTKINJE HAZNADAR – INT. – JUTRO

LEONA se sprema za suđenje. U radnoj sobi je upaljena televizija. Vidi se kako Miona nešto govori, pa LEONA pojača ton.

X – NA TV- EKRANU

MIONA otvoreno prigovara ishitrenom suđenju optužene Melore. Govori o užurbanosti rada policije i sudske vlasti, u namjeri da riješe barem jedan kriminalni slučaj. MIONA se pita, da li je sve opravdano ili su sudske i redarstvene snage napokon uspjele razotkriti vještu organizaciju bordela, iza naizgled nevinog izgleda optužene Melore.

X – URED SUTKINJE HAZNADAR
 
LEONA ugasi iznervirano televizor. U ured ulaze NADAN i DIJANA. Ona želi na brzinu sa njima razgovarati o Remannievom slučaju. Obavijesti ih, kako je odlučeno da se istraga zaključi, jer postoji mnogo nepobitnih dokaza usmjerenih protiv Remannia. DIJANA se usprotivi, jer postoje novi svjedoci i bez sumnje novi dokazi, koji će dokazati nedužnost njezinog klijenta. NADAN se isto usprotivi, jer se istraga počela kretati u suprotnom smjeru. LEONA ih upozori, kako istražno sudstvo, više ne želi odugovlačiti ovaj slučaj. Govori oboma, da svoje nove argumente sačuvaju za Remannievo suđenje. Barem će znati, da li pravno goni nevinog čovjeka i razriješit će njega i sebe nepotrebnih muka. Više mu ne želi produžavati pritvor. DIJANA ne skriva nezadovoljstvo. NADAN obeća sutkinji, kako će se pobrinuti, da sve bude spremno do suđenja i odlazi. LEONA naredi DIJANI, da isto napusti ured i podsjeti je, kako je za sat vremena čeka drugo suđenje. Bolje da se uputi do svoje klijentice. DIJANA odlazi, pomalo bijesna. LEONA umorno uzdahne, nije li stara za sve ove igre?!

16. scena:  MARINELIN STAN – INT. – JUTRO

ŽELJAN je nervozan, boli ga, a danima nema Marinele. Osjeća se slabo i nemoćno, ovako ležeći na krevetu. Ponestalo mu je sedativa. Začuje se otvaranje ulaznih vrata. On se obraduje, misli da se Marinela vratila. Počne se ispričavati, no riječi mu zastanu u grlu, kad ugleda MIRNU, a iza nje namrštenu DANIJELU. MIRNA ga cinično pozdravi i kaže kako ima poklon za njega. ŽELJAN želi znati, što su naumile. Pokuša se ustati, no od boli se opet sruši na krevet. MIRNA, tobože brižno, govori bivšoj ljubavi, da se ne napreže. Dođe do njega i namjerno ga povrijedi po rani. ŽELJAN je pokuša uhvatiti, no MIRNA se odmakne. ŽELJAN bijesni, želi znati, što su naumile?
Obrati se DANIJELI, ali ona ništa ne odgovori, već bez riječi smjesti kufer ispod njegova kreveta i kaže MIRNI, kako je vrijeme za drugi dio plana. MIRNA se zlobno naceri i ode do telefona, zove policiju.

X – POLICIJA, DEŽURNI URED
 
Javi se BLAŽ, a MIRNA mu anonimno dojavi za adresu, gdje će pronaći veliku količinu droge. Misli da njezin susjed Željan Kapetanović je diler. BLAŽ pokuša otkriti, tko ga zove, no MIRNA prekine razgovor.

X – MARINELIN STAN, SPAVAĆA SOBA

MIRNA se malo uplašila, Blaž joj je mogao prepoznati glas. ŽELJAN viče, kako im prijevara neće uspjeti. DANIJELA se zlobno nasmije, a MIRNA nadoda , da je osveta njihova.



Offline Storyteller

  • Moderator
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 252
Re: 15.EPIZODA: - Robinja - Polufinale 1 Sezone
« Reply #1 on: 12 August, 2010., 09:00:02 CEST »
17. scena:  ŽUPANIJSKI SUD, SUDNICA – INT. – JUTRO

U tijeku je suđenje MELORI. Od snaga zakona, prisutni su: sutkinja HAZNADAR, državna odvjetnica KUZMANIĆ, braniteljica PENTA. Osim njih, tu se još nalaze NADAN, VALERIO i MIONA. Dokazi su svi izvedeni i saslušani su svi svjedoci, kojih je bilo malo. Prva se sutkinji HAZNADAR obraća odvjetnica DIJANA, koja uporno naglašava nedosljednost dokaza i neuvjerljivost optužbe, da dokažu, kako se njezina stranka uistinu bavila vođenjem bordela. Ona je nedužna. DIJANA se vrati do stola, gdje je sjedila MELORA i hrabri je. MELORA je pesimistična. Nakon DIJANE govori ANELA, koja sama priznaje nedorečenost dokaza, koje nisu uspjeli potkrijepiti sa svjedocima, jer su u bijegu od policije. No, iz dokumenata, koji su priloženi sudu, vidi se koliko je optužena umiješana u vođenje bordela, a tih je dokumenata više nego dovoljno. Dovoljno, da je poveže sa ubojstvom Lene Rogle i nestalim tijelom prostitutke Katje Krasnić. MELORA ne može više izdržati, viče da je nevina. DIJANA je smiruje. Sutkinja HAZNADAR se zahvali ANELI i DIJANI, na završnim riječima, te i sama priznaje, kako nema velikog izbora, osim da osudi optuženu MELORU. Ali naglašava, štoviše zahtjeva pravni lijek protiv ovakve presude, u namjeri da se pronađu mnogo dosljedniji dokazi protiv optužene ili treće osobe. MELORA ne može vjerovati, osudili su je za nešto, što nije skrivila, kao njezinog brata. DIJANA je smiruje, ovo je samo privremena presuda, da se spriječi njezin izlazak iz zatvora. Samo mjera predostrožnosti, da se olakša istraga. To je MELORI slaba utjeha, dok je odvodi PRAVOSUDNA POLICAJKA. MIONA žuri vani, a to primijeti VALERIO i žurno krene za njom. ANELA namjerno ignorira NADANA, i krene prema sutkinji LEONI. NADAN nema izbora i pođe van sudnice.

18. scena:  SUD, NA HODNIKU ISPRED SUDNICE – INT. – JUTRO

MIONA govori u kameru, koju drži NIKOLA, snimatelj «TV- Diokleciana». MIONA komentira kontroverznu presudu, zaključi kako je ovo pirova pobjeda pravosuđa. Više nego očito je, kako je slučaj bordela u gradu pod Marjanom, još daleko od svog razrješenja. Postavlja se moralno pitanje, je li prava osoba osuđena i koliko je pravosudni sustav pravedan u svojim odlukama. No, jedno je istina, jer je ona osobno razgovarala za «TV-Dioklecian» sa optuženom Melorom Šeks. Ta, na izgled mirna dama, umiješana je u svijet prostitucije, samo treba utvrditi težinu njezine odgovornosti. MIONA se odjavi, uz obećanje kako će na «TV- Dioklecian», kao i do sada, prvi donijeti najnovije vijesti vezane za slučaj bordela. MIONA kaže NIKOLI da odnese snimku u montažu, kad se iza nje oglasi cinični VALERIO. Optužuje je, kako još nije ispekla zanat prave novinarke, jer bez prethodnog istraživanja, donosi lažne i senzacionalističke zaključke. Nikad prave novinarke od nje. MIONA se namršti i odbrusi VALERIU, kako je jednom uspio poniziti, no ona više nije ona srednjoškolka. Prijeti mu uništavanjem i odlazi od VALERIA, ne dozvolivši mu replicirati. VALERIO se osmjehne, no ne baš tako samouvjereno.

19. scena:  TRILJ, STARA KUĆA OBITELJI ŽUSTRIČ – INT. – DAN

DORA pronađe stari ključ iznad dovratka i otključa vrata kamene kuće. Govori DAVORINU, kako gotovo nitko ne zna za ovu kuću od njezinih usvojitelja. Ovdje će biti sigurni neko vrijeme. DAVORIN ulazi i namršteno gleda uokolo, kuća je pomalo zapuštena. DORA se nelagodno osmjehne i kaže, kako će se barem imati nečim zabaviti, dok ne odluče što će dalje. DORA uzme presvlaku i strese je sa stola, uz obiman oblik prašine. DORA se zakašlje, a DAVORIN ode otvoriti škure i kaže da će brzo noć. Upita je ima li drva, ne želi se noćas smrzavati. DORA kaže, kako je šupa iza kuće, pa DAVORIN žurno izlazi. DORA se ogleda po unutrašnjosti, ne može vjerovati, kako je ovdje živjela.

20. scena:  «KANARINAC», URED GLAVNOG UREDNIKA – INT. – DAN

FRANCINE ispriča VALERIU o Ljubičinom svjedočenju. Igorovo ime stalno dolazi u prvi plan, a ona je već i od prije na njega sumnjala. VALERIO preko interfona naredi sekretarici, da pozove Saru. Kaže FRANCINE, kako će on istražiti njegov ured, jer je Nevianna razgovarala sa Dorinom prostitutkom i ona krivi Igora za sve nevolje. Za bordel i ubojstva prostitutki, kao i napad na Doru. FRANCINE je gotovo sigurna, kako je on kriv za sve. Ulazi SARA i VALERIO joj naredi, da mu skupi sve dokaze o Igoru, Melori i Liani Šitum. Zamoli SARU, da mu što prije donese sažetak o njima. SARA žurno odlazi, a VALERIO komentira FRANCINE, kako nešto želi provjeriti, jer je Šeksova nedužna.

21. scena:  BILICE, OKRUŽNI ZATVOR, SOBA ZA POSJETE – INT. – DAN

DIJANA govori namrštenom DANIJELU, o postupcima sutkinje Haznadar protiv Melore Šeks. Uraditi će sve, samo i da njega zadrži u pritvoru, sve je okrenuto protiv njega. DANIEL je ljut, mrzi ovu nemoćnost. Nedužan je, koliko i Melora, koju poznaje iz srednjoškolskih dana. Ona nikad ne bi vodila bordel. Ako policija ne pronađe Igora, oboma se loše piše. DIJANA vidi spas u suđenju i Marieinom svjedočenju, to ne mogu izbjeći. DANIEL želi da sve ovo već jednom završi.

22. scena:  MARINELIN STAN, NA HODNIKU – INT. – DAN

MIRNA sa hodnika prisluškuje, što se događa u stanu. Čuje ŽELJANA, kako se dere, brani se, da mu je sve namješteno.

X – U STANU, SPAVAĆA SOBA

NADAN se cinično osmjehne, naravno da je nedužan, to ga je ljubomorna cura opekla kavom. Naredi pozorniku BAKOTI, da nastavi sa pretraživanjem sobe. ŽELJAN nemoćno uzdahne, ali ne želi odgovoriti NADANU, što mu se desilo. NADAN hladno komentira, kako će doći i do toga, baš ga zanima ima li to sa smrću Tea Munića?! ŽELJAN se namršti, ali šuti. BLAŽ ispod kreveta pronađe kufer i otvori ga. Pun je droge. NADAN se pobjedonosno osmjehne i kaže ŽELJANU, kako su upravo pronašli njegovu kartu za zatvor. Naredi BLAŽU, da pozove bolnicu, moraju mu provjeriti ozlijede. Komentira ŽELJANU, kako oni nisu loši momci, a on će brzo propjevati o svemu. ŽELJAN uporno šuti.

X – NA HODNIKU

MIRNA se zlobno naceri i bježi se mjesta zločina.

23. scena:  ZGRADA «TV- DIOLKECIAN» - INT. – POPODNE

Počela je padati kiša. SARA iz telefonske govornice naziva VALERIA i govori mu, kako su ona i Silvio ispred zgrade «TV- Dioklecian». Dobila je dojavu iz policije, kako Niki nešto muti sa insp. Bebić. Odlučila je malo pratiti.

X – VALERIOV URED U «KANARINCU»

VALERIO ništa ne razumije. Gdje su mu izvještaji, koje je tražio?

X – TELEFONSKA GOVORNICA
 
SARA strpljivo odgovori, da su tu na stolu i prekine razgovor, jer vidi NIKI, kako izlazi iz zgrade. Žuri do auta, gdje je čekao SILVIO. Naredi mu da prati NIKI. Njuši dobru priču.

X – U NIKINOM AUTU

NIKI vozi, u mislima je i ne primjećuje, da je netko prati. Na umu su joj važniji problemi.

24. scena:  «FIRULE», ODJEL PSIHIJATRIJE – INT. – POPODNE

MIRNA se prišulja do bolesničke sobe i gleda kroz mali prozorčić. Osmjehne se, kad ugleda MARINELU, u luđačkoj košulji i pod sedativima. MIRNA prošapne, da je njezina osveta uspjela. Željan će u zatvor, a nju je kaznila, što je pokušala prevariti. MIRNA zadovoljno odlazi.

X – BOLESNIČKA SOBA

MARINELA se izgubljeno ljulja, njoj je sve nevažno.

25. scena:  ŠESTANOVAC, NA CESTI – EXT. – PO0PODNE

Kiša se sprema. NAĐA žurno vozi auto, pored nje sjedi MIRELA  i viče joj da uspori. NAĐA ne želi, konačno su ušli Igoru u trag. Ove okuke je izluđuju, nikako da mu se približe. NAĐA doda gasa, auto se malo zaljulja, što preplaši MIRELU. NAĐA se zadovoljno osmjehne, kad ugledaju bijelu «vespu» od IGORA. Primijeti ih IGOR i opet ubrza. Kiša počne padati. IGOR jedva izbjegne okuku, da ne padne. Za njim vozi NAĐA, ali je kiša omete. Ona izgubi kontrolu nad vozilom. Auto pada niz provaliju, uz vrisak prestravljenih žena.

26. scena:  LOVRINAC, GROBLJE – EXT. – POPODNE

Pored groba suca Ivana Cerića. ANELA stoji ispod kišobrana, suze su joj pomiješane sa kapima kiše. Stiže NADAN,  i oboje stoje bez riječi pored groba. ANELA progovori, htjela je završiti sa Ivanom, ali ne na ovakav način. Voljela ga je, no ne može govoriti o pravoj ljubavi. On joj je pomogao, kad joj je bilo najpotrebnije. Zahvaljujući njemu, ona je danas ovo što jeste. Bez njega ne bi postigla ništa. NADAN se ne usudi ništa odgovoriti, da ne kaže nešto krivo. ANELA ga tužno pogleda, zamoli ga da je zagrli. Vani sijevaju munje. ANELA prošapne, da ga voli, bila je glupa, što mu je zagorčavala život. Ne smiju ga trošiti na sitničave trice. Zamoli NADANA da je poljubi, što on spremno prihvati. ANELA pusti kišobran i uživa u pomirbi. Oboje ne mare, što kisnu, konačno su zajedno, ujedinjeni u ljubavi. Pored groba njenog mrtvog ljubavnika. Nestalo je i zadnje prepreke u njihovoj sreći. Ljubav je pobijedila.

27. scena:  HOTEL «KOD VELIKE KATE», SOBA – INT. – POPODNE

BERNARDA otvori vrata sobe i iznenadi se kad ugleda NEVU, koja drži pištolj u rukama i zahtijeva svog sina Tonija. BERNARDA se prestraši, iza nje se čuje dječakov plač. Iznervirana NEVA prijeti ubojstvom, želi svog sina!!!

28. scena:  VRANJIC, KUĆA VESNE I NEVE – EXT. / INT. – POPODNE

ELLA otvori vrata, drži pištolj u rukama. Namršti se, primijeti da su otvorene police i nedostaju odjevni predmeti. Vesna i Neva su pobjegle.

29. scena:  STOBREČ, LIANINA KUĆA – INT. – SUMRAK

LIANA uživa izvaljena u toploj kupki, dok vani pada kiša. Zvono na vratima je uporno. LIANA se namršti i ustaje iz kade, uzima kućni ogrtač sa vješalice i obmota kosu ručnikom.

X – U HODNIKU

LIANA oprezno sakrije pištolj u odjeću, za svaki slučaj i otvori vrata. Iznenadi se, kad ugleda VALERIA. On ulazi bez poziva i otvoreno govori, kako je razotkrio njezinu i Igorovu igru. VALERIO zahtjeva neke odgovore, ako neće da je istog trena prijavi na policiju. LIANA se hladno osmjehne, ne razumije o čemu on govori, zar nisu njenu kolegicu Meloru za to optužili? Kako ga nije sram upadati u njezinu kuću i optuživati je za tako nešto grozno?! LIANA ide prema VALERIU, glumeći žrtvu. VALERIA ona ne može prevariti, provjerio je njezinu prošlost sa Igorom. Ako ne oda Igora, obećava je povući na dno zajedno sa njim. LIANA mu se približi, povikne kako se to nikad neće dogoditi. Izvuče pištolj i usmjeri ga prema VALERIU, koji instinktivno reagira. Nastane borba za pištolj, LIANA se ne da savladati. Pištolj se nađe između njihovih tijela i iznenada se začuje pucanj. VALERIO i LIANA, oboje iznenađeni, zastanu sa borbom.

30. scena:  TRILJ, OBITELJSKA KUĆA ŽUSTRIČEVIH  - INT. – NOĆ

DAVORIN i DORA osjećaju se sigurno uz toplinu kamina, uživajući u vinu. Vani je pravo nevrijeme. Vrata se naglo otvore, a munja osvijetli mokro i natmureno IGOROVO lice. On se zlobno naceri, kad ugleda uplašena lica DAVORINA i DORE. Govori DORI, kako je užasno predvidljiva, zar je mislila, kako neće prvo istražiti o njoj, prije nego što je primio u svoju službu?! Izvuče pištolj i uperi ga prema njima. DAVORIN instinktivno zagrli DORU, u namjeri da je zaštiti.

31. scena:  «FIRULE», INTEZIVNI ODJEL, BOLESNIČKA SOBA  – INT. – NOĆ 

FRANCINE zahvali ELLI, što će ih na tren ostaviti same i okrene se prema MARIE. ELLA ode ponovo pokušati dobiti Nadana, da mu dojavi za one žene. FRANCINE krene prema MARIE, želi ozbiljno razgovarati s njom. MARIE je dosta ispitivanja, rekla je sve što zna. FRANCINE je upozori, da ne bude tvrdoglava, ona joj samo želi pomoći, da se izvuče iz nevolje i od zatvora. MARIE je pogleda sumnjičavo, zašto joj ona pomaže?! FRANCINE teško uzdahne i priznaje MARIE, da je ona njezina majka! MARIE zine u čudu, ne vjeruje FRANCINE. Njezini roditelji su mrtvi. Nju su odgojile časne sestre u samostanu, De Whaux, prezime je njezinih roditelja. FRANCINE se pažljivo osmjehne i prizna MARIE, kako je ona sakrila u samostan, da je spasi od njezina oca mafijaša. U samostan je prijavila, pod prezimenom svoje majke, njezine bake, kako je on ne bi pronašao. MARIE joj ne vjeruje, to nije istina!!! FRANCINE je preklinje da joj vjeruje, zašto bi joj lagala?! Moli kćerku, da je sasluša, ona joj želi pomoći. MARIE šuti, malo namršteno gleda majku. FRANCINE se ustane sa kreveta i govori da ide po insp. Novakov. Mora joj sve ispričati o ubojstvu Suzane na «Pravnom fakultetu», a onda će joj poslije razgovora sve ispričati. MARIE prati zbunjenim pogledom FRANCINE, dok ona izlazi na hodnik.

X – NA KROVU BOLNICE, S POGLEDOM NA SOBU – EXT. – NOĆ

VESNA nacilja puškom na MARIE, govori, kako njih nitko neće u zatvor otjerati i oduzimati im sina. Puca i pogađa MARIE. VESNA se zadovoljno osmjehne i bježi sa krova.

X – NA HODNIKU BOLNICE

FRANCINE, pomalo natmurena, obavijesti ELLU da je svjedokinja spremna za ispitivanje. Začuje se pucanj i MARIEIN vrisak. One uplašeno utrče unutra.

X – BOLNIČKA SOBA

FRANCINE vrisne u šoku, kad vidi okrvavljenu MARIE. Prva otrči do nje, skoro što ne plače. Viče ELLI, da pozove pomoć, netko je pucao na njezinu kćerku. ELLA se na tren zbuni, a onda otrči iz sobe. FRANCINE plače pored MARIE, preklinje kćer da izdrži. Ne smije umrijeti, ne sada, kada konačno imaju šansu da budu zajedno. MARIE leži u krvi, bez svijesti.

32. scena:  ŠUMICA LJETNOG KINA «BAČVICE» - EXT. – NOĆ

NIKI oprezno ulazi u park. Kiša je stala, no svuda okolo su lokve. Škripi šljunak pod nogama. NIKI je nervozna, svaki šušanj, njoj je sumnjiv. Pogleda na sat, nema ni ubojice, ni insp. Bebić. Već se pomislila vratiti u auto, kad se iz mraka oglasi MARKO POLIĆ. On želi, da ona svima ispriča njegovu priču, prije nego što nestane iz grada. Ne može kontrolirati svoju mržnju, svjestan je okrutnosti, koje je napravio. NIKI ga tiho upita, zašto je to napravio?! Pokušava ga prepoznati, no MARKO se drži sjena. MARKO ponovi, kako nije ubio onog profesora na Hvaru, a nije ni suca i onu studenticu na Sudu. Ali zna, tko je odgovoran za ta dva umorstva, o tome će poslije.

X – NA ULAZU U PARK

SARA požuruje SILVIA, koji se muči sa foto-aparatom, zaboravio je namjestiti ekspoziciju. SARA se ljuti, sve će propustiti. Niki ne bi zvala insp. Bebić i dolazila sama ovdje usred noći, da nije nešto važno. Ne želi čekati SILVIA, već se šulja polako, bježeći od svijetla, da je ne primijete.

X – MALO DALJE UZ OGRADU

MUŠKARAC neprimjetno pređe ogradu, oni ga ne opaze. Šulja se prema mjestu, gdje je stajala NIKI.

X – NA KRAJU PARKA

NIKI sluša MARKOVU ispovijest. On optužuje svoje žrtve, kako su same krive za svoju smrt. Svi oni su ga ponižavali, smatrali su se boljim i vrednijim od njega. Sama činjenica, da dolaze iz bogatijih obitelji, i da su uspješniji na fakultetu, bila im je dovoljna, da sebe smatraju boljim od ostalih. Njegova cura, Kristinka, bila je drugačija. Jedina mu je pružila priliku, mislio je da ga ona iskreno voli. No, oni su je okrenuli protiv njega. Svi su ga okrutno odbacili. Morao ih je kazniti. NIKI želi znati, tko je ubio Cerića i studenticu na sudu? Iz mraka izlazi MARKO, te se NIKI uplašeno trgne, prepoznala ga je. MARKO više nije mario za to. Kaže da je ubojici ostavio poruku, on zna da će biti kažnjen za svoje grijehe. I ubojica pripada «pravednima i boljima» od njega, no on im je dokazao, da su još gori i u duši bolesniji. NIKI inzistira na odgovorima. MARKO se približi prestrašenoj NIKI, kad se odjednom začuje pucanj. MARKO pogođen pada prema NIKI. Oboje od težine i snažnog udarca padaju na zemlju. NIKI vrišti u šoku. MUŠKARAC baca pištolj prema njima i bježi od mjesta zločina.

X – MALO DALJE IZA STABALA

SARA viče SILVIU, da sve uhvati foto-aparatom. Oduševljeno komentira, kako će ovo biti udarna vijest. Žali se, što nisu stigli bliže, da čuje o čemu su razgovarali. Misli, da je vidjela još nekog, no nije sigurna. Tada primijeti MAJU, kako trči do mjesta zločina.

X – NA KRAJU PARKA

MAJA viče na NIKI, ljuta što je nije čekala. Želi znati, što se događa?! NIKI plače, ona je u šoku. MARKO joj polako umire na rukama, on zaziva svoju majku. MAJA primijeti pištolj pored njih, osvrće se. Okolo je tišina. Uzima radio-stanicu i zove pomoć, te «Hitnu», požuruje ih!!!

33. scena:  NADANOV STAN – INT. – NOĆ

NADAN i ANELA uživaju u piću, nakon ukusne večere. ANELA je sretna, konačno su zajedno. NADAN ne želi razgovarati. Uzme čašu iz ANELINE ruke, ona se osmjehne, baš je nasrtljiv. NADAN promrmlja, kako se ne želi odvajati od nje i strasno je poljubi. ANELA se ne protivi. Zvoni telefon, NADAN ignorira poziv, večeras su samo oni na svijetu. Uključi se telefonska sekretarica. Čuje se DANIJELIN glas, koja prijeti NADANU, da se okani njezine majke ili će ga ubiti. Veza se iznenada prekine. NADAN se zbuni, tko je ova luđakinja? Sigurno pogrešan broj. ANELI odjednom nije do izmjene nježnosti. Ona je blijeda, kao da je prepoznala glas. Slaže, kako je vino omamilo i da joj se vrti u glavi. NADAN ode provjeriti, ima li kakvu tabletu. ANELA se osmjehne, no čim on ode, ona se zabrine zbog poziva.

X – TELEFONSKA GOVORNICA NA RUBU GRADA – EXT. – NOĆ
 
DANIJELA pod prisilom spusti slušalicu i okrene se prema MARIJANU, čovjeku kojemu je ukrala drogu. MARIJAN ima pištolj uperen u DANIJELU, zlobno se smije. Prigovori, što je pucala na njega i ranila njegovog šefa. Zbog toga će biti kažnjena. DANIJELA se uplašeno namršti.

34. scena:  STARA KUĆA U VAROŠU – INT. – NOĆ

Vide se noge nekog MUŠKARCA, koji šeće spavaćom sobom. MUŠKARAC govori, kako je došlo vrijeme za osvetu. Zato su i stigli u Hrvatsku, da unište njezinu šeficu, jer je ona upropastila njegov život. Vidi se mlada žena, zavezana za krevet, a onda se ukaže i njezino izmučeno lice. Lice SOLANGE LUPENDINE!!!


16. EPIZODA ima naslov: - AMNEZIJA -, no pitanje je hoće li ikada biti objavljena :B